niedziela, 24 stycznia 2016

"Sezonowcy"

HEJKA NAKLEJKA!
Tak, tak, tak przepraszam tyle czasu nie było żadnego postu... Już się poprawiam... Zanim przejdę do tematu tego postu to mam do Was pytania: jak niektórym z Was mijają ferie i jak oceny na pierwszy semestr? :D
Dobra nie chciałam zabierać głosu na ten temat, ale no musiałam... Tak, znowu będę się żalić... Trzymając się temat, jaki ma ta notka to... Sezonowcy sportowi... Rany czy tylko mnie to tak strasznie irytuje? No przecież ja mam ochotę te osoby... Nie ważne xdd więc najbardziej mnie to irytowało kiedy chodziło o siatkarzy. Jakoś dwa lata temu no to już chyba było dwa lata temu odbyły się Mistrzostwa Świata, w których Polska reprezentacja zwyciężyła.. I nagle przyszła ta fala i wszyscy znają ich imiona nazwiska i wszystko wiedzą o nich najlepiej... Jakoś tydzień po tym całym wielkim wydarzeniu oczywiście już o nich zapomnieli... Teraz też sobie o nich przypomnieli jak dostali się tam na Rio.. Ale przez ten rok oni też grali... Nie siedzieli na tyłku, ale nie było takich wielkich wydarzeń to po co komu oni... Następnym przykładem są Polscy szczypiorniści... Z całą pewnością widzieliście te mecze, które odbyły się kilka dni wstecz... To samo było z Kamilem Stochem... Jak mu szło i wygrywał to każdy jego fanem, ale jak w tym sezonie mu nie szło to niektórzy pewnie zapomnieli jak się nazywa... Nie możemy zapomnieć również o Justynie Kowalczyk było zupełnie to samo, a także z Agnieszką Radwańską tak się pojawiło... Trzeba zrozumieć, że to tylko ludzie i oni też mogą mieć zły dzień, nastrój i mogą przegrać... Skoro tak ich kochamy kiedy wygrywają to zostańmy z nimi również  kiedy przegrywają...nasze wsparcie wtedy jest im potrzebne dużo bardziej... A wy jakbyście się czuli, gdyby Was tak traktowano? Pomyślcie czasami... Myślę, że to by było na tyle tych wypocin także do zoba (postaram się jak najszybciej dodać następny post) Buziaki 😘

SOCIAL MEDIA:

ASK.FM
 http://ask.fm/patrycjasobieja
INSTAGRAM
 https://instagram.com/hi_patrycja14/
TWITTER
 https://twitter.com/paciarka14
E-MAIL
darklady15@interia.pl
TUMBLR
 http://paciarka14.tumblr.com/
SNAPCHAT
 darklady112

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...