niedziela, 2 września 2018

Egzamin zawodowy- technik ekonomista

Hejka przychodzę dzisiaj do Was (wjeżdżam z buta do domu)  z notka dotycząca mojego egzaminu zawodowego 😅 Jest on już za mną, bo pisałam go w czerwcu, a wyniki otrzymałam 31 sierpnia (wczoraj, albo kiedyś jeszcze nie wiem kiedy go dodam 😂 Ogólnie to zdałam tą pierwsza kwalifikacje, która zwie się A.35- Planowanie i prowadzenie działalności w organizacji. Składa się ona z dwóch części-pisemnej (teoretycznej) i praktycznej. Aby zdać egzamin trzeba uzyskać odpowiednio minimum 50% przy teorii (miałam 88) i minimum 75% jeżeli chodzi o praktykę (miałam 92).
Czasy:
Teoria- 1 godzina
Praktyka- 3 godziny

Jakby ktoś miał jeszcze jakieś pytania zapraszam na priv chętnie na wszystkie odpowiem oraz zachęcam do wbijania na moje social media 😂💟

Hmm co mam powiedzieć- walcie się wszystkie chujki, które we mnie nie wierzyły 😂💟💟

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...