środa, 5 września 2018

Znowu gwałcimy replay?

Cześć, hej, dzień dobry. Znowu z buta wjeżdżam i wypierdalam wszelakie drzwi XD Przyszłam Wam dzisiaj zakomunikować jak nazwa wskazuje, że ZNOWU przemawia do mnie Instagram. Znaczy się z tym miejscem tutaj mam związanych wiele wspomnień, ale no co mam powiedzieć Instagram jest bardziej mobilniejszy i łatwiej się dodaje posty. Domyślam się, że mam na blogu ciut większy zasięg, więc



CHCIAŁABYM WAS SERDECZNIE ZAPROSIĆ NA NIEGO --------------->   

https://www.instagram.com/lejdi_z_picki/



Jeżeli chodzi o pytanie dlaczego tak trochę przechodzę tam to dlatego, że wkręciłam się strasznie w przerabianie zdjęć i no jak już wspomniałam bardziej mobilniejszy i no jak już może zauważyliście trochę według mnie się wypaliłam i nie jestem w stanie już takich obszernych postów (chyba) dlatego na instagramie jest to łatwiejsze. 



AAAA pewnie zauważyliście, że na instagramie nie nazywam sie nazwą z bloga, bo jak dla mnie była trochę za codzienna, za szara, więc trzeba było dojebać XD 

Zapraszam na wszelakie social media słodziaki <3

Ps. Gdybym się nie zmieściła z jakimś postem na instagramie to może przeniosę tutaj <3

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...