czwartek, 30 sierpnia 2018

"Napisz, gdzie leżą Włochy"

Dzień dobry, dzień dobry, dzień dobry dzisiaj znowu przychodzę z fascynującym postem dotyczącym wyjazdu (Patka podróżniczowianka wiecie jak jest XD). Przy okazji nigdy nie mówcie tytułu tego posta głośno i szybko 😂. Wracając do tematu no to również rok temu byłam we Włoszech (wiem mam zapłon z dodawaniem tego). Kurcze wybaczcie mi, ale nie mam bladego pojęcia w jakiej miejscowości byłam po prostu nie pamiętam 😂 Ogólnie jestem również z niej zadowolona z tym, że wyżywienie to my sami i żyliśmy na makaronach i zupkach chińskich- polecam haha. Aaa i jakbyście kiedykolwiek tam byli to kupujcie litrowy jogurt idealnie pasuje to płatków albo pół kilogramowe chipsy!  Czaicie takie duże za małą cenę w sumie nawet do Polski je przywiozłam 😂 Polecam również Pringlesy, bo cena również się różni od naszych, ale może skończmy o słodyczach 😂. Widoki również były genialne. W sumie to jak siedzieliśmy na plaży to czułam się jak u nas naprawdę no z tym że włoskie muszle, a nasze polskie to jest jak dzień i noc. Jeżeli chodzi o ludzi to również są sympatyczni no tylko już nas tak nie rozpoznają jak w Londynie 😂. Aaa zapomniałabym na plaży jest ogólny handel jakimiś ręcznikami, okularami i wszystkin, więc zamiast krzyczeć "kukurydza gotowana będzie kolba po kolana" to krzyczą "rajbany za 10 euro" XD. Podchodzą zagadują i chcą to wcisnąć 😂

Dobrze ja juz nie wiem co mam jeszcze opowiadać także możecie zadawać jakieś pytanka gdzie chcecie.

Oczywiście zapraszam Was na wszystkie moje social media i zachęcam do obserwowania i dodawania mnie tam ❤

A tutaj dodaje kilka zdjęć z tego wyjazdu wraz ze zdjęciem chujowego makaronu 😂













Dobra tyle wystarczy nie będę Was tu zawalać tyloma zdjęciami 😂❤ Do zobaczenia!

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne zdjęcia z Włoch! Nigdy nie byłam :) muszę się kiedyś wybrać ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuję! Musisz polecam widoki są bardzo ładne 💗

      Usuń

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...