środa, 22 sierpnia 2018

Filmy

Hejka wszystkim! Dawno mnie tu nie było i nie marudziłam (a robię to naprawdę bardzo często nie wiem czemu XD). Mianowicie tak bardzo przytłacza mnie to, że coraz bardziej różne stronki w necie uniemożliwiają oglądanie filmów za darmo. Tak mnie to irytuje, bo nie raz znalezienie jakiegoś filmu graniczy z cudem. Oczywiście nie będę wymieniać stron, które dręczą mnie tym najbardziej- nawet jak jesteś zalogowany, a nie masz konta premium to nic nie obejrzysz. Tak, tak jestem bardzo Januszem i nie będę płacić. Popatrzymy na to z tej strony, że po to oglądam w necie, żeby nie płacić chyba logicznie, jak dla mnie. Nie raz to muszę szukać z dobre pół godziny filmu/serialu, gdzie jest za darmo, a w tym czasie to coraz bardziej odechciewa mi się go oglądać.
Taki krótki post, bo wpadłam na niego przed chwilą.

Zachęcam do wbijania na moje social media ❤
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...