piątek, 17 sierpnia 2018

Podnieś mi ten ciężar

Heeeja! ❤ dzisiaj chciałam Wam opowiedzieć, a raczej pokazać trochę, co uważam. To prawda prawie od zawsze borykam się z dodatkowymi kilogramami... No cóż niestety takie życie... I wiem będą mnie tutaj atakować niektórzy "weź dupe i zacznij coś robić", ale gdyby to było takie łatwe oj gdyby było. Znaczy ogólnie wiecie no Hula hop jeszcze nie pasuje 😂 i dźwigiem nie trzeba mnie podnosić. Wiecie podejmowałam wiele prób, ale każda była nieudana no cóż jestem chyba zbyt słaba. Wszystko było by okej gdyby nie ten zasrany brzuch... Ja rozumiem to niezdrowe i tak dalej życie jest jedno, ale no właśnie jest jedno, więc po co się ograniczać?  Tylko wiecie no wszystko ma swoje granice. Nie ukrywam czasem irytuje mnie jak ktoś się czepia osób grubszych, bo tak im się zachciało i śmieszki śmieszki nie powiem, bo ja również często się z siebie śmieje, bo o to chodzi po co być takim burakiem, ale to przechodzi w bardziej wredna strefę. Nie raz miałam taką sytuację, że w żartach trafiłam w czyjś czuły punkt, bądź obraziłam jego dumę to, żeby się odbić to było o mojej tuszy w ogóle bezpodstawnie. Mam ogromniasty dystans, ale gdzieś jest granica no bez przesady. Taka mała rada miejcie gdzieś co kto o Was mówi, a odpowiadając na takie wredne komentarze potwierdźcie i powiedzcie jeszcze gorsze rzeczy na swój temat i obserwujcie minę tej osoby 😂 haha polecam zawsze lubię tak robić! Dystans przede wszystkim ❤ W sumie miałam pisać więcej, ale coś mi nie wyszło jakby co to mogę się tam gdzieś jeszcze wypowiedzieć 😂

Zapraszam na moje social media i zachęcam do obserwowania 💪❤

2 komentarze:

  1. Bardzo dobra rada, dystans i odrobina humoru zawsze rozbrajają złośliwców. Pozdrawiam serdecznie :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to prawda- sprawdzone ✔ Pozdrawiam również:D

      Usuń

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...