poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Kierowca bombowca?

Cześć, cześć i czołem! Dzisiaj przychodzę z trochę starszą wiadomością albo nowszą(zależy jak kto na to patrzy) a mianowicie zdałam prawko! TUDUDUDUM. Tak tak czekam na famfary i litry wylanego szampana. Co prawda zdałam za 3 razem jazdę, ale zdana <3 Co mogę powiedzieć o tym jakże fascynującym przeżyciu mojego życia. Na początku było fajnie chodziłam sobie na teorie Pan fajnie opowiadałam można było się pośmiać i takie tam głupoty. Następnie nadszedł czas na nowy etap życia i zaczęły się jazdy (znam Cię na chore jazdy masz parcie XD). Pan w dalszym ciągu był super, bo to ten sam co z teorii będę go bardzo miło wspominać :). Jak już sobie wyjeździłam te godziny niestety albo stety trzeba było zapisać się na egzamin... Nie wiem dlaczego popełniłam taki błąd, ale wzięłam połączony czyli teoria+praktyka w jednym dniu. Wszystko fajnie jak już sobie zdałam teorie adrenalina ze mnie zeszła, ale niestety za parę minut dostałam jej kolejną dawkę. Nie ukrywam była ona dla mnie śmiertelna co za skutkowało negatywnym zakończeniem egzaminu.. No cóż zdarza się trudno i tyle. Po raz kolejny musiałam wrócić na tą stypę (atmosfera jest tam niemiłosierna) i po raz kolejny mi się nie udało, a żeby było śmieszne w tym samym miejscu, lecz na innych rzeczach, z czego jedna to taka w sumie głupotka jak dla mnie, ale nieważne. No i śmieszne nieśmieszne Patka jak to Patka wróciła cała do domu zapłakana mówiąc, że jak nie zdam za trzecim to już się poddaję. Wiecie jak to się mówi do trzech razy sztuka! Tak więc poszłam, zdałam, zrobiłam to! Ku mojemu ździwieniu nie otoczyła mnie taka wielka euforia po zobaczeniu, że egzamin jest zdany, w sumie sama nie wiem czemu. Teraz się bardzo cieszę, że mam to już za sobą i nie muszę się tym stresować, tak jak moi znajomi, których jeszcze to czeka. Tak więc w końcu mogłam poczuć wakacje, na które tak czekałam :D "No i taka to historia niesamowita, a jednak". Obecnie prawo jazdy już odebrałam i chętnie śmigam po drogach, by nabrać doświadczenia, bo jednak jazda z instruktorem to zupełnie co innego :)
Jeżeli chciałby ktoś wiedzieć coś więcej na temat prawa jazdy i całej tej procedury chętnie odpowiem na pytania :D Tymczasem zapraszam na moje social media, które znajdziecie na blogu :)
Tutaj mój nowy instagram: https://www.instagram.com/darklady112/

 

4 komentarze:

  1. Brawo, gratulacje, prawo jazdy w dzisiejszych czasach to podstawa :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, wiem dlatego musiałam się wziąć i to zdać :)

      Usuń
  2. Ja poszłam na egzamin mówiąc wcześniej "idę ostatni raz"! i wtedy zdałam :D

    OdpowiedzUsuń

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...