poniedziałek, 13 sierpnia 2018

Następne zmiany 🖤

Dziń dybry! Znaczy jest noc, ale nikt tego teraz przeczyta hihi XD. Tak to znowu ja chciałam Wam wszystkim tu zgromadzonym lub nie zakomunikować, że iż dlatego że założyłam instagrama. No wiem, że to nie jest jakiś hit życia lecz ten instagram jest taką małą cząstka tego co kiedyś robiłam tutaj na blogu. Napisałam tam wszystko w pierwszym poście dlaczego przechodzę i miło by było gdybyście zrobili to ze mną. Oczywiście nie mówię, że z tym blogiem kończę i to raz na zawsze, ale wydaje mi się, że częściej trochę będę tam w sumie co ja gadam tu tez mnie prawie nie było XD
Tak czy inaczej serdecznie zapraszam Was na mojego aska, twittera, snapa oraz nowego instagrama oto link: https://www.instagram.com/darklady112/

Edit: co ja tam wiem mam taki sentyment do tego bloga, że nie umiem się przestawić tam całkiem :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...