środa, 15 sierpnia 2018

Ty vs Ty?

Witam bardzo serdecznie! Dzisiaj post troszkę w innym może stylu mianowicie jest na temat wyróżnienia i nie wiem czy będzie tak śmiechowo jak zawsze. Zgadza się sama byłam "ofiarą" takiego wyróżnienia. Co prawda było to ze strony mojej Świętej Pamięci babci. No cóż mogę powiedzieć nie jest to sprawa prosta, ani miła. Niestety nie była ona fair również w stosunku do mojego taty. On też wiecznie był ten zły, co by nie zrobił. Ze mną było zupełnie to samo zawsze, co by się nie działo byłam ta gorsza, bo tak, bo ktoś miał taki wymysł i kaprys. Później to wychodzi, że kto korzystał ma wszystko głęboko w dupie i Ci najgorsi jeżdżą na przykład na cmentarz.  Szczerze powiem, że doznać tego od dziadków jest mniejszym złem niż od rodziców. Przykładem tego jest mój chłopak (tak Patka w końcu go znalazła hihi XD). Jeżeli teraz to czytasz (na pewno to robisz, bo jesteś moim fanem numer 1 ❤) to pamiętaj, że nigdy nie będziesz tak silny ja po tej sytuacji i trzymaj się tak dalej.  Naprawdę nie rozumiem, co rodzi się w głowach osób, które tak wyróżniają. Po co? W jakim celu? Żeby kogoś skłócić? Potem jest taka napięta atmosfera, spory między rodzeństwem, ale no jak się komuś tak usra to nie prze tłumaczysz. Będzie zaślepionym tym jak on to dobrze robi i nie będzie widzieć problemu. Jest to naprawdę takie wkurzające, że najchętniej zrobiłabym wszystko, aby te osoby poczuły się i były tak traktowane. Boli to strasznie. Zaczynasz się zastanawiać, co z Tobą jest nie tak i gdzie popełniasz błąd. Spokojnie Ci, którzy to czytają i również są w takiej sytuacji to łącze się z Wami w bólu i będę Was wspierać ❤ Pamiętajcie karma sama wraca i oni kiedyś poniosą za to wszystko karę i te ich faworyzowane dzieci wypną na nich dupę przy pierwszej lepszej okazji. Na wszystko przyjdzie czas i otworzą wtedy oczy, ale w wielu przypadkach będzie już ma to za późno.

Mam nadzieję że zrozumieliście, co chciałam Wam przekazać tymczasem ja się z Wami żegnam i do następnego postu ❤

Ps. Zapomniałam zaprosić Was na wszystkie moje social media, które macie u góry bloga wystarczy kliknąć ❤

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...