sobota, 19 grudnia 2015

Mieć fejm, a być sławnym. Kto by nie chciał?

Hejka!
Jak w każdym od jakiegoś czasu poście przepraszam na początku za tą przerwe :) jak czytacie te moje wypociny od dłuższego czasu to dobrze wiecie, że mówiłam Wam, że chcę zacząć nagrywać na tym you tubie cała ta historia w poście "You Tube" także odsyłam Was tam abyście mieli szczegółowe informacje. Chciałam wytłumaczyć niektórym po co to? A to po to, bo chcę wyrażać swoje zdania, opinie w internecie "do większej publiczności". Kiedy rozmawiacie na żywo to na pewno nie z taką ilością osób. Dlaczego you tube? Dlatego, że teraz jest tam największy rozgłos i zdobycie swoich "widzów" którzy będą Cię akceptować i wspierać. Na pewno zrozumiecie o co mi chodzi. Należy pamiętać, że wszystko co dodajemy w internecie nigdy nie zniknie... Wiecie nie chodzi tutaj o to, żeby zarabiać poprzez you tube i współpracę tylko mieć tą grupe odbiorców według mnie, znaczy ja tak uważam. Dobra wytłumaczyłam Wam o co mi chodzi z tym you tube. Teraz różnica pomiędzy fejmem a popularnością, sławą. Fejm ma osoba w terazniejszych czasach, która w sumie niczym nie zasłynęła bo albo udziela się w internecie albo wywołała jakąś gównoburze i stąd są sławne, ale z biegiem czasu to upadnie. Popularność bądź sława to aktorzy, piosenkarzy, których zna każdy i z biegiem lat nadal są znani, ponieważ z czegoś zasłynęłi. Zostają piosenki filmy itd. Ja mam nadal dylemat czy zaczynać tą "pracę" nie nie można chyba tego tak nazwać jest to raczej hobby- kontakt z ludźmi, gadanie do kamery a w sumie obrabianie tego, musisz być zarazem scenografem, aktorem, reżyserem to jest po prostu pasja, a nie kasa xd. Jak będę już tak na maksa zdecydowana to zacznę to robić, lecz teraz mam tyle wątpliwości, a zarazem chęci. Może na rocznicę lub 2 rocznicę bloga zrobię tą niespodziankę jaką bedzie założenie kanału? Co Wy na to? Chcielibyście zobaczyć mnie w takiej roli? A co dopiero to oglądać? xD mam nadzieje, że zrozumieliście mój dzisiejszych przekaz.

Pamiętajcie o Social media, na których możecie mnie znaleźć:

ASK.FM
 http://ask.fm/patrycjasobieja
INSTAGRAM
 https://instagram.com/hi_patrycja14/
TWITTER
 https://twitter.com/paciarka14
E-MAIL
darklady15@interia.pl
TUMBLR
 http://paciarka14.tumblr.com/
SNAPCHAT
 darklady112

Tam możecie złapać ze mną kontakt, napisać do mnie itd wiecie o co chodzi :) do przeczytania już w poniedziałek :*

4 komentarze:

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...