sobota, 5 grudnia 2015

Co to jest friendzone i czy da się z niego wyjść?

HEJKA!
Znowu na początku przepraszam, bo znowu był tydzień przerwy na blogu.. A to wszystko spowodowane jest tym, że nie mam nie raz czasu z tygodniu, a notki się same nie napiszą...
Dzisiaj zajmiemy się tematem friendzone. Myślę, że większość z Was wie co to jest albo kojarzy natomiast ja przypomnę to Wam poprzez ten cytat, który znalazłam w internecie: "jest to termin określający status związku pomiędzy kobietą a mężczyzną. Określana w ten sposób jest sytuacja, kiedy jeden z partnerów zaczyna być zaangażowany emocjonalnie i zaczyna żywić uczucia do drugiej osoby, lecz druga strona nie odwzajemnia tego uczucia i chcę być tylko przyjaciółmi...". Nie powiem jest to bardzo trudna sytuacja, ponieważ nie każdemu udaje się właśnie wyjść z tego "friendzone". Żeby nie było, że gadam tu tak "na sucho" to mam tu taki przykład: mojej siostry... Jej obecny chłopak, a w sumie już narzeczony starał się o nią 2-3 lata gdzie ona w tym czasie miała kogoś innego i zawsze mówiła, że to jest tylko kolega :D no jak widać nie dała rady utrzymać nadal TYLKO przyjaźni... I teraz otwarcie mówi, że to najlepsza decyzja i coś co mogło ją spotkać w życiu.. To to, że zaczęli po prostu ze sobą być. Najlepsze jest to, że ona pomagała mu w zdobyciu jakiś dziewczyn i wgl, a teraz to ona jest tą "zdobytą" w końcu... No ile można? Czyli ten chłopak jest żywym dowodem na to, że jeżeli się chce to się da z tego wyjść. Czy ja byłam w takiej sytuacji lub jestem? Nie wiem... Szczerze powiedziawszy... To ja zawsze jestem tą niedostępna, więc co najwyżej ktoś może starać się, żeby wyjść odemnie z friendzone, a nie ja... A skoro ja mam w tym być to nic z tego nie będzie, bo ja nie będę za nim łazić, ja się nie będę o niego starać, gdyż powinno być na odwrót...  Jeszcze chyba nigdy nie miałam tak, że wpadłam w friendzone... I nie wiem również czy ktoś do mnie coś czuje i jest w friendzone gdyż nie mam bladego pojęcia co tak naprawdę czują inne osoby... To jest dość kiepska sytuacja, ale da się osiągnąć ten wymarzony związek... I ustalmy to,że związek z przyjacielem jest najlepszy, ponieważ chłopak jest twoim chłopakiem i najlepszym przyjacielem- jak wcześniej.... To chyba na tyle.. Mam nadzieję, że napisałam tu wszystko co miało tu być i zachęcam Was abyście pisali swoje doświadczenia dotyczące tych spraw w komentarzach. Buźka :*
-----------------------------------------------------------------------

ASK.FM 
 http://ask.fm/patrycjasobieja
INSTAGRAM
 https://instagram.com/hi_patrycja14/
TWITTER
 https://twitter.com/paciarka14
E-MAIL
darklady15@interia.pl
TUMBLR
 http://paciarka14.tumblr.com/
SNAPCHAT
 darklady112

2 komentarze:

  1. Tyś jest friendzone xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Natalia... Dobrze wiem, że to Ty XDD wiem u Ciebie nikt nie wyszedł z friendzone XD i daruj sobie XD

      Usuń

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...