niedziela, 18 października 2015

Przykładowe bajki

Yoł!!

Dzisiaj chciałam przypomnieć Wam i sobie bajki, które pamiętam jak oglądałam kiedy byłam mała. Pewnie o jakiś zapomniałam czyli żadna nowość lub nie wiem jak się niektóre nazywają. :) kiedyś to były bajki, a nie teraz to gó*no za przeproszeniem XD 

TABALUGA 

 

 CZARODZIEJKI Z KSIĘŻYCA 

 ODLOTOWE AGENTKI

 WILK I ZAJĄC

 POOCHINI

 POKEMONY 

 SMERFY

 GUMISIE

LISTONOSZ PAT 

Znacie te bajki? albo kojarzycie jakieś inne? napiszcie mi to w komentarze jak chcecie :3 Do zobaczenia w następnym poście :( Kissski :*

 

 

1 komentarz:

  1. Kilku nie znam, ale Czarodziejka z Księżyca do dziś mnie kręci, choć na karku mam 30stkę ;) Selenity i Taxido- najromantyczniejsza historia jaką znam :)))) a Tabalugę polecam rodzicom, by ich dzieciaki uczyły się, że warto pomagać i być odważnym.
    A jak Listonosz Pat to i Strażak Sam ;)

    OdpowiedzUsuń

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...