czwartek, 1 października 2015

Ulubieńcy września

Hejka!!

Wróciłam i przychodzę do Was z ulubieńcami tego miesiąca. Jak się czujecie z tym, że już miesiąc nauki za nami? jeszcze tylko z 8 miechów XDD Nie przedłużając przechodzimy do kategorii :) aaaa i jeszcze muszę Was uprzedzić (kazano mi xd), że w najbliższym poście tutaj ukażą się artystyczne dzieła mojej przyjaciółki, zachęcam do obejrzenia już teraz :) 

WYDARZENIE:

wyjazd na wykłady do Katowic :) --- ja taki wzorowy uczeń hahah XDDD

PIOSENKI:

Remo, Gimpson, Mamiko- Bombsite A
Szparap- bella vs śnieżka
Calvin Harris- How deep is your love?
Galantis- Peanut butter jelly 
The weeknd - Can't feel my face

KOSMETYK:

Większości lakiery z Golden Rose nie będę wstawiać tu zdjęcia

JEDZENIE:

  Wybaczcie mi, że w tym miesiącu jest tego strasznie mało, ale wrzesień to nie był miesiąc jakiś szalony wiecie szkoła się zaczęła itd więc nudy :) Mam nadzieję, że będzie lepiej :) Pozderki :* Do zoba :* 

 

 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...