środa, 7 października 2015

"Cukier, słodkości i inne piękności"

Hej, cześć, czołem, pytacie skąd się wziąłem? xD haha nie no dobra taki rym :D Temat, na który chciałam się dzisiaj wypowiedzieć to zdrowe jedzienie w sklepikach szkolnych ;) Zaczynając od tytułu to może kojarzycie te słowa? Tak to jest tak jakby intro, no taki początek jak zaczynają się "Atomówki" kojarzycie tą bajkę? xD Nieważne, kto zna ten zna, a kto nie to sobie sprawdzić, jak będzie chciał ;) Napisałam taki tytuł, który jest nie związany w ogóle z tą notką. Stwierdziłam, że wypowiem się właśnie na ten aktualny temat :) Jak dla mnie i pewnie dla sklepikarzy jest to bezsens... Ja nie widzę w tym żadnego sensu, no wiecie super, że kraj dba o nasze zdrowie, ale jak ktoś nie chce jeść słodyczy albo tego typu rzeczy to po prostu tego nie je, a nie bo zabronione... Aaa i przecież na stołówkach na ileś tam czegoś jest tyle i tyle np soli. Większości ludziom to nie smakuje i im się to nie podoba, także (ja znam takie przypadki) noszą sobie ze sobą w jakiś ilościach cukier, sól i pieprz no i po co te ograniczenia? Jeżeli w sklepiku nie ma jakiegoś batona, drożdżówki i tym podobne no to idą do sklepu zza rogiem i to kupują XD i tego nie da się ograniczyć no heloł ;) Ale bawi mnie to, że ludzie w szkołach średnich już pełnoletni lub prawie pełnoletni mogą kupić papierosy, alkohol, "tabletke po" itd a nie mogą sobie kupić w sklepiku niezdrowego batona albo na stołówce mają ograniczoną ilość cukru, soli hahah XD no przecież to jest absurdalne ;) Oczywiście, żeby nie było, że ja tylko narzekam, także powiem, że zdrowe jedzienie w sklepikach szkolnych jest nawet dobrym pomysłem, ale ograniczyłabym nie zdrowe a nie od razu wycofała, nie wiem jak u Was ale u mnie w szkole jest teraz większa kolejka do sklepiku niż była wcześniej i inicjatywa "zwalczania otyłości" ma swoje plusy i minusy. Zapomniałam jeszcze dodać, że właśnie dzięki temu pojawiły się w sklepikach nowe rzeczy typu jogurty, jakieś batony takie musli i wiele innych czego przedtem nie było. Dobra, a teraz czekam na Waszą opinie na ten temat czy jesteście za czy przeciw i co o tym sądzicie? 😃
Z mojej strony to tyle, także do zobaczenia w następnym poście :*
Buziaki Patrycja :**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...