piątek, 25 września 2015

"TAG: kocham jesień"

Siemaneczko!!

Jak pewnie wiecie dwa dni temu zaczęła nam się kalendarzowa jesień. To już nie jest lato także ciepło się ubierajcie :) Przyznam, że jesień nie należy do mojej ulubionej pory roku... Według mnie ta pora jest taka przygnębiająca, ponura, robi się coraz wcześniej ciemno i coraz bardziej zimno....przygotowuje nas do zimy.. Natomiast może sobie jeszcze przypomnieć te krajobrazy przepełnione brązu, żółci, złota... Nie lubię właśnie takich ponurych rzeczy, bo ten klimat mi się udziela i często jest mi smutno i popadam w dołki... Dlatego po prostu UWIELBIAM LATO! Lato kojarzy mi się z mega odpałami, wspomnieniami i w ogóle z samymi najlepszymi rzeczami, przy których nie mam takich zmian nastojów, wtedy mam przeważnie dobry humor :) Dzisiaj przyszłam do Was z tagiem pod tytułem "Kocham jesień" właśnie, dlatego zaznaczyłam,że jej nie lubię, ale tag i tak zrobie XD :)  
 1. Ulubiona szminka na jesień?
Nie mam takiej ulubionej, ale przeważnie jakaś nawilżająca.
 2. Ulubiony lakier na jesień?
Dla mnie nie ma różnicy jaka pora roku maluję na kolor, który mi się podoba :)
 3. Co najbardziej lubisz pić w jesień?
Wodę mineralną! Naprawdę ja nic innego nie piję :) ewentualnie jak jest mi nie dobrze lub zimno napiję się tej herbaty i to najczęściej jabłkową.
 4. Ulubiona świeca zapachowa?
Żadna.
 5. Ulubiony zapach na jasień (perfumy)?
Jakie mam takich używam, również bez różnicy.
 6. Ulubione akcesoria na jesień?
Skarpetki haha przeważnie jest mi zimno w stopy XD no bluza też czasem :) 
7. Gdybyś poszła na imprezę Halloween'owa za coś byś się przebrała?
W Polsce jak na razie tego nie ma, ale jeżeli bym poszła to bym wymyśliła jakieś przebranie, ale fajnie byłoby za bohaterów wspaniałego stulecia XD szczególnie za "Hyren" nwm jak się pisze XD no fajnie by było i jeszcze sobie tak rządzić XD dobra przyznawać się kto też to ogląda? :)
 8. Jaki trend na jesień podoba Ci się najbardziej?
No zwyczajny. 
 9. Co lubisz, a czego nie lubisz w jesieni?
Hah odpowiedź na to pytanie udzieliłam wyżej :) ja to jednak jestem udzieliłam odpowiedzi nie wiedząc na jakie pytanie hah XD

To na tyle w dzisiejszym tagu!! Mam nadzieję, że Wam się spodobał (nie ma innego wyjścia XD) haha także do zobaczenia, a raczej do napisania w następnym poście.

BUZIAKI :* 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...