wtorek, 1 września 2015

Szkolny czas

Witajcie!!

No to moi kochani właśnie dziś po dwóch miesiącach przerwy zadzwonił Nam pierwszy dzwonek w naszych szkołach. Z tego powodu jestem mega nieszczęśliwa, bo nie chcę mi się wstawać o godzinie 6:45 zasuwać na przystanek, stresować się kartkówkami, sprawdzianami. Ogólnie to bym się tym nie przejmowała, ale mam ostatnią klasę w w swojej edukacji gimnazjalnej, no i wiadome, że wtedy większość dąży do dobrych, a nawet bardzo dobrych wyników typu świadectwo z czerwonym paskiem albo nie, ale i tak w miarę ogarnięte oceny, do osiągnięcia super wyników z egzaminów, a wszystko po to, żeby dostać się do tej swojej wymarzonej szkoły. Szczerze to bardzo zazdroszczę rok starszym ode mnie gdyż egzaminy mają za sobą, mają wybraną szkołę i profil, gdzie ja mam duży mętlik. Jednocześnie chciałabym już pójść do nowej szkoły, klasy, ale jednak będziemy mi odrobinę brakować starej klasy i oczywiście dochodzą do tego moje obawy na temat, że nie zostanę zaakceptowana w nowej i że jakoś nie przypadnę im do gustu. Oczywiście jak każda kobieta, muszę się czymś zamartwiać ^^ Mam tak po prostu zawsze, zamartwiam się nie potrzebnie to samo jak chciałam założyć bloga to też się nie wiadomo jak zamartwiałam :) No trudno tak już mam :) Życzę Wam wszystkim powodzenia w roku szkolnym 2015/2016 :) A teraz zaczynamy Tag: Back to school-15 pytań o szkole :)
1.O której wstajesz do szkoły?
Jeżeli mam na 8 to około 6:45, ponieważ mam wcześniej autobus i muszę iść na przystanek :)
2.Ulubiony nauczyciel?
Każdy jest fajny gdy rozmawia się z nim prywatnie :) 
3.Z jakiego przedmiotu jesteś najlepsza?
No to pewnie polski, z biologi, z chemii w sumie to ja nie mam większego problemu z żadnym przedmiotem oprócz geografii.. :) 
 4.Czy masz w klasie/szkole grupę bliskich ci osób czy raczej zadajesz się z każdym?  
Staram się z każdym zadawać, ale oczywiste jest to, że niektórych lubię bardziej, niektórych mniej :)
 5.Plecak, torba czy tornister?
Osobiście mam plecak :)
 6.Czy malujesz się do szkoły?
Mój makijaż to tylko tusz do rzęs xd nie nakładam makijażu szpachlą na twarz XD
 7.Do szkoły nosisz spodnie, spódnice czy sukienki?
Tylko spodnie chyba, że są jakieś uroczystości gdzie trzeba na galowo to ubiorę spódnice na przykład na rozpoczęcie roku :)
 8.Czy nosisz dodatki do szkoły (bransoletki itd.)?
Jakiekolwiek bransoletki mam zawsze na sobie, po prostu uwielbiam <3 kolczyki również mam zawsze :)
 9.Czy w zeszłym roku miałaś świadectwo z czerwonym paskiem?
hahahaha no oczywiście, że nie XD
 10.Czy jesz w szkole drugie śniadanie?
Przeważnie tak, ale jest to moje pierwsze śniadanie, bo w domu nie jem, bo mi się po prostu nie chce :)
 11. Przedmiot, z którego uważasz ,że jesteś słaba?
Zdecydowanie geografia :0
 12.Do szkoły chodzisz pieszo czy jeździsz autobusem, samochodem?
Od zawsze autobusem :)
 13. Zmieniasz buty w szkole?
Niestety u Nas w szkole dość bardzo sprawdzane znaczy było teraz jest okey XD 
 14.Lubisz ćwiczyć na wf w szkole?
Zależy czy robimy jakieś głupie ćwiczenia, biegamy czy gramy 
  15.Czy w wakacje tęsknisz za szkołą?
Czy ktoś kto wymyślał te pytanie żartuje sobie? oczywiście, że nie tęsknię XD

Mam nadzieję, że jeszcze żyjecie po rozpoczęciu roku szkolnego :) i żyjecie z przekonaniem, że jutro do szkoły na normalne lekcje i wstawanie o 6 :) Trzymajcie się, dacie radę, to tylko 10 miesięcy i znowu wakacje hahahha... wiem nie śmieszne... ja też to muszę przeżyć... żenadix XD 
Trzymka :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...