środa, 16 września 2015

Wczorajszy dzień...

YOŁ!!
Po raz pierwszy zdecydowałam się na post tego typu czyli w formie opisywania swojego dnia taki pamiętnik... Także zaczynając od początku: wstałam sobie o 6:40 (znaczy tata mnie obudził, bo ja mój budzik zawsze wyłączam nawet przez sen, więc nie raz bym nie wstała ^^). Zasuwałam sobie na przystanek. I co się okazało? Jakie doszły mnie wieści to nasz autobus się popsuł... Mieliśmy 10 minut opóźnienia i przyjechał jakiś inny, ale o wiele mniejszy i nie był to komfort jazdy xd Efektem tego spóźniłam się na historię i w sumie jakoś tego nie przeżywałam, ale i tak nie lubię się spóźniać i nie lubię kiedy ludzie się spóźniają (nie przeszkadza mi to jeżeli nauczyciele się spóźniają ^^). Jakoś przeżyłam te lekcje w tym niemiecki właśnie historię, matme, polski no i religię, która wyjątkowo dzisiaj była naprawdę "super" ^^ XD Na muzyce oczywiście też cały czas się wkurzałam, ale nie będę wchodzić tu w szczegóły o co xdd Ale myślałam, że już tam nie wytrzymam XD ogólnie to wróciłam o godzinie 16 do domu (no bez jaj...) ale nir zaszalałam z robieniem zadań i uczeniem się także w większości obijałam się i pomalowałam sobie paznokcie ^^ dlatego nie było postu wczoraj, bo do końca nie wiedzialam co i nie miałam na to czasu, bo jednak jakieś lekcje tam zrobiłam i powtarzałam materiał na niektóre lekcje no wiecie o co chodzi xd ^^ także post jest dzisiaj :D No i miałam nagrywać filmik, bo chcę przezwyciężyć strach i lęk i chcę nagrać te filmiki i mam nadzieję, że coś z nich wyjdzie i zobaczą światło dzienne :) Trzymajcie kciuki, żeby się udało!! Mam takie pytanie do Was, a w sumie to 2 :)
1. Czy Was też już szkoła wykańcza i też macie takie głupie plany lekcji?
2. Czy macie również takie dni, w których wszystko Was irytuje i najlepiej "bez kija nie podchodz"? xD
No dobra 3 pytanie:
3. Co tam u Was wogóle słychać, jak się czujecie, jak u Was leci? :D
Wiecie gdzie pisać odpowiedzi na te pytania? No to ten: komentarze, e-mail (darklady15@interia.pl), ask(ask.fm/patrycjasobieja), twitter(twitter/paciarka14) aaaa i mini chat po boku tego bloga :D  możecie zobaczyć na post "Organizacja#2+pytania" tam macie podane te linki, jeżeli ja tutaj się pomyliłam :)
Ja się teraz oficjalnie z Wami żegnam i do zobaczenia w następnym :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...