czwartek, 3 września 2015

Ulubieńcy sierpnia

Siemka!!

Jak początkiem każdego miesiąca pojawiają się ulubieńcy także w tym miesiącu na pewno ich nie zabraknie ^^ Dziś są ulubieńcy ostatniego miesiąca wakacji czyli sierpnia..dlaczego one się tak szybko skończyły? :( 
Dobra zaczynamy!! :)

 WYDARZENIE:

-wypady z przyjaciółką, cało wakacyjne ^^ XD
-impreza rodzinna 

PIOSENKA:

-Flo Rida ft. Robin Thicke & Verdine White- I don't like it, I love it
-Avicii  -Waiting for love
-Aleksandra Stan & Inna ft. Daddy Yankee- We Wanna
-Lost Frequencies ft. Janieck Devy- Reality
-Zara Larsson- Lush Life
-Ringside (piosenka w filmie "Magic Mike")
-Tarkan- kiss kiss
-Ginuwine- Pony
-Win Win- Victim
-A ram zam zam ( XD)
-Król Lew- miłość rośnie wokół Nas (dedykt specjalnie dla mojej przyjaciółki :*) 
-One Direction- Drag me down
-Justin Bieber- What do you mean? 
-Lou Bega- Mambo number 5 

PRZEDMIOT:

-znowu okulary przeciwsłoneczne            - telefon

FILM:

-Magic Mike (Magic Mike XXL to tak jakby druga część)

KOSMETYK:

-mój tusz do rzęs:
 

 APLIKACJA:

-znowu Snapchat
-96% po polsku

NAPÓJ:

-Monte do picia ^^

JEDZENIE:

-"Twix" i to w białej czekoladzie ^^

-Kit Kat i to z masłem orzechowym




-ciastka "Leibniz"


 
 -rogale ^^ "seven days"

 
  -Lody "Sisi" oczywiście są jeszcze inne smaki ^^

 

-Petitki i to również różne smaki ^^ 
 
Wynika z tego, że to tyle ulubieńców na ten miesiąc ^^ i tak wiem w sierpniu przeważyło jedzenie ^^ no ale tak jakoś wyszło no hahaha :) To ja Was żegnam i do zobaczenia, a raczej do napisania w kolejnym poście :* Trzymka :*

2 komentarze:

  1. Moglas sb darowac tego krola lwa ..XD tam mial byc -sabaton XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah to znowu była dedykacja dla Ciebie, bo ty przecież tam uwielbiasz tą piosenkę hahaha XD no napewno znaczy niektóre piosenki mają fajne xd

      Usuń

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...