sobota, 29 sierpnia 2015

Co dziewczyny wkurza w chłopakach?

HEJ!
Dziś już ostatni post z serii co, kogo w kim wkurza. Nie wiem czy spodobały Wam się te posty, mam nadzieję, że uzmysłowi to chłopakom i dziewczynom jakie cechy i zachowania są naprawdę wkurzające. Przejdźmy do pytania: Co dziewczyny wkurza w chłopakach?
-kiedy są chamscy
-nie mają poczucia humoru
-jak nie potrafią wyluzować
-gdy podrywają każda zamiast trzymać się jednej
-gdy są nie czuli
-Kiedy są nietroskliwi
-gdy nie sprawiają, żebyśmy my jako kobiety czuły się przy nich bezpieczne
-kiedy obrażają kogoś
-gdy są z niektórymi rzeczami bezpośredni
-kiedy nie pamiętają jakiś ważnych dat w związku typu początek związku, urodziny swojej drugiej połówki...
-gdy myślą, że dziewczyna ma tylko dupe i cycki i służy jako dobra dupa do dymania... -_-
-kiedy chwalą się ile to oni wypili, ile dziewczyn mieli i jacy to oni nie są
-gdy kłamią
-kiedy są aż za bardzo nachalni
-gdy wrednie śmieją się z innych
-gdy faworyzują jedną dziewczynę w towarzystwie drugiej nie zważając co czuje ta druga
-kiedy myślą, że chudsze dziewczyny są lepsze, ale nie zawsze tak jest
-gdy patrzą tylko na wygląd
-kiedy obrażają kogoś
-gdy nie mają szacunku ani kultury
Tyle cech przygotowałam do tego postu. Mam nadzieję, że wogóle przypadło Wam to do gustu :) Ja się z Wami żegnam i do zobaczenia w następnej notce :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...