poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Wspomnienia

HEJ, HEJ!
Zostałam zainspirowana do napisania tego postu przez mojego przyjaciela (dzięki xd), który wysłał mi nasze stare zdjęcie klasowe. Oczywiście jak to czyta to go pozdrawiam (wszystkich zawsze pozdrawiam xd). Co do zdjęcia. Jest to naprawdę miła pamiątka... Za moich czasów (zabrzmiałam jak babcia) były te takie aparaty na klisze i potem się wywoływało te zdjęcia. Napewno wielu z Was ma te zdjęcia w albumach i tak dalej. Wiecie mimo tego, że teraz zdjęcia macie w telefonach, komputerach to jednak nie jest to taka pamiątka jak te właśnie zdjęcia wywołane. Z elektroniki jeden przycisk i możecie usunąć lub same się usuną, bo coś się zepsuje, a wywołane zostaną zawsze. Jeszcze tak stwierdziłam, że wcześniej nikt nie sprawdzał jak wyszedł na zdj dowiadywał się dopiero potem, każdy chętnie pozował, nie zasłaniał się, nie robił selfie i te zdjęcia właśnie były fajne....nie udawane ani nic.... Ja uwielbiam oglądać stare zdjęcia jest to naprawdę fajne wspomnienie. Możecie nie pamiętać o czymś to zdjęcie zawsze Wam przypomni tą chwilę. Hahah nie ukrywam, że zawsze śmieje się jak ja kiedyś wyglądałam lub inny, bo naprawdę się zmieniliśmy... Tylko trzeba sobie uświadomić, że ten moment się już nigdy nie powtórzy... Nigdy nie spotkacie się klasowo w tym samym gronie, nie przeżyjecie tych samych sytuacji, będziecie coraz starsi, urwiecie ze sobą kontakt, ale wspomnienia zostaną to będzie jedyne co Wam po sobie pozostanie. Tak samo jest z rodziną... Macie ze sobą zdjęcia, wspomnienia i później niektórym  świeczka gaśnie tu na ziemi...ale zawsze pozostanie w Waszej pamięci... Możecie płakać, rozpaczać ale już nic nie przywróci jej życia... Starajmy się zapamiętywać dobre chwile, a zapominajmy o złych... Zdałam sobie sprawę właśnie spoglądając na zdjęcia co w nich jest takie ważne... Zawsze narzekałam na moją siostrę, że lepiej jakby się już wyprowadziła i wtedy powtarzano mi, że jeszcze za nią zatesknię. Tak patrzę na te stare zdjęcia i przypominają mi się wszystkie chwile z nią przeżyte i spędzone, choć nie zawsze było tak kolorowo... Teraz gdy nasze drogi się rozchodzą coraz bardziej, każda idzie w inna stronę, każda ma swoje życie uświadomiłam sobie, że już nigdy nie będzie jak dawniej, nigdy tak samo, zostaną tylko wspomnienia, a my wkraczamy w dorosłe życie.... To trochę takie smutne, ale to nic taka jest kolej rzeczy. Podsumowując ten post spędzajcie jak najwięcej czasu z ludźmi, po których zostaną Wam miłe wspomnienia i pamiątki i których Wam później zabraknie.... Pisząc ten post miał troche łez w oczach, bo już nigdy nie będzie tak jak kiedyś, to było minęło, zostały tylko wspomnienia.... To naprawdę dziwne uczucie...nic nie będzie takie samo.... Przemyślcie to....
"Nic dwa razy się nie zdarza" ~ Wisława Szymborska.

"Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą" ~ ks. Jan Twardowski

Całuchy Patrycja :*

2 komentarze:

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...