piątek, 14 sierpnia 2015

Organizacja #2 +pytania

Siemaszko!
Dzisiaj przyszłam do Was z tym postem organizacyjnym, bo muszę kilka spraw omówić. Pierwsza sprawa to, że tam po boku bloga, z tego co pamiętam jest pod archiwum bloga jest "mini chat". Tam po prostu wpisujecie swój nick i piszecie wiadomość, dzieki temu będziemy mieli możliwość komunikacji ze sobą ;) naprawdę według mnie jest to spoko opcja i mam nadzieję, że z niej skorzystacie. Druga sprawa założyłam dla Was e-mail: darklady15@interia.pl na którego możecie wysyłać maile (no bo co tam mozna wysyłać? XDD) no w tych mailach może się znaleźć...no co tam chcecie no... ;) Trzecia sprawa zachęcam do obserwowania całego tego bloga oraz mojego konta Google+, żebyście byli na bieżąco z wszystkim co tutaj dodaje. Czwarta sprawa podam Wam tutaj leniwym linki na portale, na których jestem aktywna i na dole będzie obrazek również z tymi kontami, ale będzie to na zasadzie, że będzie trzeba to przepisać i wpisać do wyszukiwarki Google no wiecie napewno o co mi chodzi ;)

ASK: http://ask.fm/patrycjasobieja
INSTAGRAM: https://instagram.com/hi_patrycja14/
TWITTER: https://twitter.com/paciarka14
TUMBLR: http://paciarka14.tumblr.com/

Wiem, że to prawie to samo, ale to wystarczy skopiować, a z tamtym staje się to niemożliwe ;)

No, a na końcu tego postu właśnie te pytania ;)
1. Wpadłam na pomysł, żeby wprowadzić tutaj na bloga takie opowiadanie bedzie to chyba na 13 rozdziałów i co Wy na to miśki? Jesteście za czy przeciw? Czy to jest dobry pomysł?
2. Misie, czy chcecie, żebym założyła dla Was snapchata czy coś w tym stylu? Czy to jest raczej zły pomysł i nie wypał?
Na te pytania i Wasze opinie piszcie mi właśnie na mini chacie, w e-mailach, na asku, instagramie, twitterze, komentarzach (można dodawać anonimowo) no gdziekolwiek po prostu, tylko chce widzieć Wasze zdanie ;)
Aha... Zapomniałabym jeżeli macie jakieś swoje pomysły na notki, bo nie zawsze może Was interesować jaki temat ja wymyśliłam, czy tam o problemach czy chcielibyście usłyszeć np moją opinie na dany temat to piszcie to właśnie na to co wymieniłam wyżej, no po prostu o czym chcecie piszcie ;)
Myślę, że napisałam wszystko i niczego nie zapomniałam dodać. Trzymajcie się! Całuchy Patrycja :*
Ps. Dopiszę jeszcze, że lista piosenek na blogu została zmieniona także zapraszam, żebyście posłuchali ;) i tak wogóle ostatnia piosenka jest dedykowana mojej przyjaciółce, którą pozdrawiam :*

4 komentarze:

  1. Wow normalnie koncert życzen z kwiatkiem :D dziena xdd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah co się ma się XD no widzisz i się ciesz XD sama kazałaś mi to napisać XD no spoko xd

      Usuń
  2. hahah ja ci niczego nie karze xdd i tak mnie zawsze nie słuchaszXD

    OdpowiedzUsuń

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...