niedziela, 2 sierpnia 2015

Podsumowanie lipca

SIEMKA!
Z racji tego, że tutaj na blogu mało opowiadam o swoich dniach czy coś w tym stylu, no chodzi mi o to, że to nie jest w formie pamiętnika i nie opisuje co robiłam, co u mnie się wydarzyło. Postanowiłam wprowadzić taką właśnie serie, że będę pisać co działo się u mnie w danym miesiącu. Również chcę wejść z serią "ulubieńcy..." danego miesiąca, która właśnie powinna pojawić się tutaj na dniach. Nie przedłużając zaczynamy!
Te wakacje nie są jakieś bardzo wyjazdowe, zaplanowane w przeciwieństwie do wcześniejszych. Nie pojechałam na żadną kolonię....ale trudno muszę jakoś przeżyć. Od końca roku szkolnego cały czas prawie spędzałam z moją przyjaciółką. Bardzo dużo czasu. Byliśmy ze sobą całe dnie, oczywiście trzeba było się wyspać najpierw ^^ Mam z nią mega dużo wspomnień i tajemnic ^^ Właśnie dzięki temu, że widziałyśmy się codziennie to te wakacje nie należały do nudnych. Naturalnie spotkałam się jeszcze z moim przyjacielem,ktory jak już wspominałam nie chodzi ze mną do tego samego gimnazjum. Spotkaliśmy się jeszcze z kolegą w czwórkę. Ale wypad z przyjacielem, przyjaciółką i kolegą wspominam jako bardzo udany ;) Jeżeli czytają to teraz to serdecznie ich pozdrawiam :*  W lipcu odwiedzili mnie kuzyni jaki i również ciocia z wujkiem. Czas spędzony z kuzynami był śmieszny, ciekawy i również udany. Pod koniec lipca pojechałam do babci i dziadka, kuzynów i wujostwa wyżej wymienionych. Nie widuję ich na codzień, bo nie mieszkamy za blisko także lubię ich odwiedzać. Przyjazd do nich łączył się z tym, że odwiedziłam również dalszą rodzinę,która mieszka nie daleko od nich, a nie widziałam ich chyba ponad rok czasu, więc cieszę się, że mimo odległości mamy ze sobą kontakt. To bardzo ważne, bo w końcu jesteśmy rodziną. I jakoś tak właśnie zleciał mi lipiec, nie należał do takich typowo wakacyjny czyli wyjazdy za granice i tak dalej i tak dalej jak jeździ się w wakacje.
Mam wielką nadzieję, że spodoba Wam się ten pomysł na serię i wogóle ta notka. Jeżeli przypadnie Wam do gustu to będę się mega cieszyć i możliwe, że seria będzie kontynuowana. W tym typie notki do zobaczenia za miesiąc. W innej notce do zobaczenie za pare dni :*
Całuchy Patrycja :*

6 komentarzy:

  1. hah zas o mnie pisze XD to nie prawda siedziala caly lipiec w domu hahh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a nie mogę? XDD nie kłam jak mama uczyła? żeby prawdę mówić XD

      Usuń
  2. haaha ja nie klamie jak ty XD no zebym ja ci czasem nie zrobila szkolenia XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie oczerniaj mnie dobrze? XDDD nie musisz ja jestem wychowana w przeciwieństwie do cb XDDD

      Usuń
    2. Nie musze ty juz jestes czarna nygoo XD nie juz ten szympans z Wroclawskiego zoo jest lepiej wychowany od cb XDD

      Usuń
    3. aha? XDDD ahax2 XDDDD hahahaha XDDD idź stąd ---->> XDD

      Usuń

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...