czwartek, 27 sierpnia 2015

Co dziewczyny wkurza w dziewczynach?

Siemka!!

Tematem, którym się dzisiaj zajmę jest to co dziewczyny wkurza w dziewczynach? Oczywiście pare podpunktów napisała moja przyjaciółka, ale tak wyszło, że bardzo mało, bo zapomniałyśmy później, że mamy to pisać XD tak to jest skomplikowane.. :) ale jak będzie coś chciała dodać to zrobi to w komentarzu pozdrawiam :*
Co Nas dziewczyny wkurza w dziewczynach?
-jak udają księżniczki
-kiedy są chamskie
-gdy myślą, że są lepsze i mogą mieć każdego
-kiedy nie mają poczucia humoru 
-gdy są puste
-kiedy nie zwracają uwagi na innych i na ich uczucia
-gdy myślą, że jak się pomalują to są piękne 
-kiedy chłopcy napiszą im pod zdjęciem "śliczna <3" to, że tak jest...
-gdy  spamują  zdjęciami  i robią takie miny jakby je prąd strzelił
-kiedy się z Tobą niby kolegują, a potem Ci nawet "cześć" nie powiedzą
-gdy mierzą Cię wzrokiem jakbyś jej ojca chlebem zabiła XD
- kiedy się popisują, chwalą 
-gdy Cię poznają i już myślą, że Cię nie lubią i takie mają do Ciebie podejście
-kiedy się wymądrzają 
-gdy zadają dużo bezsensownych pytań dotyczących jednego tematu 
-kiedy mają głupie zachowania 
-gdy nie da się z Nimi normalnie na luzie pogadać
-kiedy Cię naśladują 
-kiedy są o Ciebie zazdrosne 
-kiedy kolegują się z chłopakami dla szpanu, a nie, dlatego że np. wolą ich towarzystwo (jak ja)

To tyle ile na razie wpadło mi do głowy. W kolejnym poście co dziewczyny wkurza w chłopakach?
Kisski Patrycja :* 

2 komentarze:

  1. -Kiedy maja na imię Patrycja ...XDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo nie przesadziłaś XDDD przestanę się z Tobą kolegować XDDD haha Ps.odznacz anonima bejbe :* XDDD

      Usuń

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...