niedziela, 23 sierpnia 2015

Co chłopaków wkurza w dziewczynach?

Hej!
Tak dzisiaj jest kontynuacja poprzedniego postu czyli temat zawarty w tytule. Otrzymałam od nich takie cechy, kiedy zapytałam co ich wkurza w dziewczynach:
-jeżeli mówi, że Cię nie lubi, a tak naprawdę mega się jej podobasz
-kiedy kłamie
-kiedy zachowuje się dziwkarsko
-jak ma tone tapety na sobie (tak chodzi o makijaż XD)
-gdy uważa, że jest lepsza jak jest chuda, ładna itd
-jak jest fałszywa
-jak nie ma szacunku do siebie
-kiedy są laluniowate
-gdy obrażają się za byle gówno
-kiedy kłócą się o byle co
-jak gnoją słabszych
-kiedy przejmują się tym co myślą inni ma ich temat
-jeżeli gra na 2 fronty czyli podrywa lub jest w związku z dwoma chłopakami

To tyle cech, które mi podali. Mam nadzieję, że spodobały Wam się posty o takim charakterze ^^ W kolejnej notce: co dziewczyny wkurza w dziewczynach? To do zobaczenia ;)
Kissski Patrycja :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...