wtorek, 18 sierpnia 2015

Co chłopaków wkurza w chłopakach?

Cześć!
Wpadłam na pomysł tego posta już bardzo dawno temu i dopiero teraz jest opublikowany. Powstał on ze współpracy z moim kolegą i przyjacielem, których serdecznie pozdrawiam :* Zapytałam ich o to co ich denerwuje w chłopakach? O to cechy, które mi wymienili:
-grają w gry na telefonie na przerwach w szkole
-są napełnieni grami i cały czas gadają o czymś z gier
-jak są frajerami
-kiedy jest inny przy Tobie niż przy swoich kolegach
-kiedy pali dla szpanu
-kiedy podrywa każdą
-jak ma humory jak u kobiety
-kiedy nie ma dystansu do siebie
-kiedy jest pusty i patrzy tylko na wygląd

To by było chyba na tyle tych cech, bo oni nie są chyba jacyś twórczy XD ale fajnie, że wogóle to napisali. Trzymajmy się tego, że zwracają więcej uwagi na  dziewczyny, więc chyba tych cech będzie trochę więcej ^^ W kolejnym poście będą cechy, które chłopaków wkurzają w dziewczynach. Ja się teraz żegnam i życzę miłego czytania tym, którzy to czytają ^^
Całuski Patrycja :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...