środa, 5 sierpnia 2015

Ulubieńcy lipca

Siemaneczko!

Jak wspominałam chyba w ostatnim poście przyszedł czas na ulubieńców miesiąca jakim jest lipiec ^^ Więc przejdźmy do tematu postu: :)

WYDARZENIE:

-wakacje   -spotkania ze znajomymi 

PIOSENKA:

-Maroon 5- This summer's hurt like a motherfu****.
-Adam Lambert- Ghost town 
-Oxon- Mary jane
- Galantis- Runaway
-Kypo- Firestone
-Sarsa- Naucz mnie
-Selena Gomez- Good for you
-Die Antwoord- Pitbull terrier
-The Weeknd- The hills
-Magic- Rude
-Doda- dziękuję 

PRZEDMIOT:

-okulary przeciwsłoneczne -lakiery do paznokci 

KOSMETYK:

-szminka "Bebe" 
   

 

 

 

 

 


 
        



-Pharmaceris - bakteriobójczy

  APLIKACJA:

-zdecydowanie oglądałam dużo snapów, więc Snapchat
 





-gra Kim Kardashian Hollywood



 NAPÓJ:
-na takie upały jak były to byle by zimne XD
-kawa mrożona  



 -Dan mleko  






JEDZENIE:
-Lody "Solo", "Twister"

   








-Mcflurry w MCdonalds XDD





 -sezon grillowy się zaczął XDDD

AKTYWNOŚĆ FIZYCZNA:

-zdecydowanie dużo jeździłam na rowerze 

 

Dodałam kategorię w sumie to nie ulubieńcy XD 

COŚ CO CIĘ WKURZAŁO W TYM MIESIĄCU?

-komary 
-widok zakochanych par kiedy ja jestem sama i w sumie jest mi ok (jest ok dopóki tego nie widzę XD)     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...