wtorek, 28 lipca 2015

"Kiss, mary, kill"

Siemaneczko!

Dzisiaj przygotowałam dla Was nie wiem czy to "tag" czy coś innego.... Jest to "kiss,mary,kill" czyli "pocałować,poślubić,zabić". Chodzi tutaj o to,że mamy takie jakby zestawy składające się z trzech dość rozpoznawalnych gwiazd i mam wybrać kogo bym pocałowała, poślubiła i zabiła. Zestawy zostały przygotowane wcześniej przez moją przyjaciółkę, które dziękuję i serdecznie pozdrawiam <3 :* No to zaczynajmy! :)

1. Rihanna, Olly Murs, Miley Cyrus?
Rihanna-zabiłabym
Olly Murs- poślubiłabym
Miley Cyrus-była moją drugą taką idolką także nie mogę jej zabić, więc pocałowałabym

2.Selena Gomez, Rita Ora , Zendaya Coleman?
Selena Gomez- poślubiłabym
Rita Ora- zabiłabym
Zendaya Coleman- pocałowałabym

3.Dawid Kwiatkowski, Justin Bieber, Remigiusz "Rezi" Wierzgoń?
Dawid Kwiatkowski- zabiłabym
Justin Bieber - pocałowałabym
"Rezi"- poślubiłabym

4.Kristen Stewart, Ed Sheeran, Britney Spears?
Kristen Stewart- poślubiłabym
Ed Sheeran- zabiłabym
Britney Spears- pocałowałabym

5.Demi Lovato, Lady Gaga, Taylor Swift?
Demi Lovato - zabiłabym
Lady Gaga- poślubiłabym
Taylor Swift- pocałowałabym

6.Harry Styles, Ross Lynch, Martina Stoessel?
Harry Styles- poślubiłabym
Ross Lynch- pocałowałabym
Martina Stoessel- zabiłabym

7.Maciek Musiał,Wojtek "Łozo" Łozowski, Adele?
Maciek Musiał- poślubiłabym
"Łozo"- pocałowałabym
Adele- zabiłabym

8. Katy Perry,Bella Thorne, Kanye West?
Katy Perry- poślubiłabym
Bella Thorne - pocałowałabym
Kanye West- zabiłabym    

9.Ariana Grande, Donatan, Trybson?  
Ariana Grande- zabiłabym
Donatan- pocałowałabym
Trybson- poślubiłabym xdd

10.Kuba Wojewódzki, Redfoo, Megan Fox?
Kuba Wojewódzki- poślubiłabym
Redfoo- pocałowałabym
Megan Fox- zabiłabym

11.Perrie Edwards , Emma Watson, Czesław Mozil?
Perrie Edwars- zabiłabym
Emma Watson- poślubiłabym
Czesław Mozil- pocałowałabym

12.Kamil Bednarek, Shakira, Ewa Farna?
Kamil Bednarek- poślubiłabym
Shakira- pocałowałabym
Ewa Farna- zabiłabym

13.Victoria Justice, Eminem, Zac Efron?
Victoria Justice- Zabiłabym
Eminem- pocałowałabym
Zac Efron- poślubiłabym

14.Snoop Dogg, Margaret, Pitbull?
Snoop Dogg- poślubiłabym
Margaret- zabiłabym
Pitbull- pocałowałabym

15.Niall Horan , Nicki Minaj, Ellie Goulding?
Niall Horan - poślubiłabym
Nicki Minaj- zabiłabym
Ellie Goulding- pocałowałabym 

W tym poście to było by na tyle. Z niektórymi wyborami było naprawdę ciężko ;) Do zobaczenie w następnym poście ;) Całuchy Patrycja :*

7 komentarzy:

  1. W kilku zrobiłabym to samo co ty, ale nie wybacze Ci tego, że zabiłabyś Demi Lovato xd (oczywiście żartuje)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha to sie cieszę ;-) hahah no wybacz, ale nie lubię (mało powiedziane) Demi Lovato xd

      Usuń
    2. Hahaha rozumiem ;)

      Usuń
  2. woww co ja tu robie na tym blogu XD jestem slawna xd nie ma za co xd cb tez pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah tak bardzo 😂 no wiem xdd hah już nie mogłaś z konta napisać tylko z anonima? XD

      Usuń
  3. hahah infiniti hahh ^^ nie bo mnie namierzysz XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah ja wiem gdzie mieszkasz ^^ XDD i kim jesteś ^^

      Usuń

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...