czwartek, 23 lipca 2015

"Tnę się"

Hejka!

 Dzisiejszy post dotyczy tematu, dość popularnego wśród młodzieży, jakim jest cięcie się. Chciałam tutaj wyrazić swoje zdanie. Według mnie to totalna głupota. Ja rozumiem, że można złapać doła z różnych powodów, ale żeby się od razu okaleczać? Nie mam pojęcia w czym to może pomóc, poprawić nastrój czy o co tu właściwie chodzi. Sprawa dość popularna wśród młodych ludzi, dlatego że często robią to dla szpanu... Tak, tak jak ktoś zobaczy ślady, blizny po cięciu to od razu myśli sobie "no ona to musi mieć ciężkie życie skoro się tnie , chyba muszę jej pomóc". Nie wiem czy  to cięcie się powoduje, że na ich widok nagle wszyscy, znaczy większość, robią się dla Ciebie milsi i chcą Ci pomóc. Czy to o to chodzi? Jak cięcie się ma ukoić ból skoro robicie następny, żeby ukoić ból :psychiczny" trzeba zacząć "fizyczny"? Ja byłam nie taka smutna i załamana nigdy się nie cięłam i nie mam zamiaru tego robić. Zastanawialiście się, że jakby ktoś tego kiedyś nie wymyślił i nie rozpowszechnił to nikt by się nie ciął, dlatego dotyka to młodzieży, bo przesiadują w internecie i mają z tym styczność. Starsi ludzie, w przeciwieństwie do młodzieży nie tną się, ponieważ nie jest to takie popularne w ich kręgach oraz może rozumieją, że to nie ma najmniejszego sensu. Co do tego co napisałam wyżej,że ""ona" musi mieć ciężkie życie....." jest w rodzaju żeńskim, dlatego że najczęściej dziewczyny się tną. Jeszcze jedna sprawa, która mnie bawi to, że jeżeli wejdziemy na tumblry jakiś 13 latek to pełno tam smutnych obrazków i tak dalej, wiecie na pewno o co mi chodzi. Bawi mnie to bardzo, bo one nawet nie wkroczyły w ten "dorosły" świat (myślę, że wiecie o co mi chodzi xd), a tu już wieje depresją...xd 

Przemyślcie sobie ten temat. bo pewnie niektórzy mają inne zdanie niż ja i możecie je wyrazić standardowo w komentarzach. Oczywiście również możecie skontaktować się ze mną na asku, twitterze, instagramie i w mailach (darklady15@interia.pl ułatwiłam Wam to, bo nad "archiwum bloga" jest "formularz kontaktowy" i tam możecie wysyłać swoje maile :) czego jeszcze nie wspominałam to te maile można wysyłać anonimowo jak i komentarze dodać anonimowo :) )
 Myślę, że to na słów na ten temat. :)
Pozdrawiam Patrycja :*  




1 komentarz:

  1. Osoby, które się tną muszą mieć na prawde ciężkie życie. Muszą mieć (przepraszam jeśli kogoś tym uraże) problemy z psychiką. No ale ja znam osoby, które tną się tylko dla szpanu, bo ich życie jest lepsze od mojego, a ja nigdy nie zrobiłam nawet małej kreski na swoim ciele.

    OdpowiedzUsuń

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...