środa, 1 lipca 2015

Siła i moc internetu

Yoł!
Na początku takie małe info obok---> nad archiwum dokładnie jest taka zakładka "formularz kontaktowy" co ułatwi Wam wysyłanie do mnie mailów. Wpisujecie tam tytuł jakikolwiek tytuł i wpisujecie mój e-mail (założony specjalnie dla Was) czyli darklady15@interia.pl. Najlepsze jest to, że możecie tego maila wysłać anonimowo, ale jeżeli tylko chcecie możecie normalnie ze swojego do mnie napisać albo coś. Myślę, że skorzystacie z tej fanej opcji.
Ps. Notka o tolerancji pojawi się w najbliższych dniach ;)

Teraz przejdźmy do tematu notki.

Ostatnio tak sie zastanawiałam jaką teraz ważną rolę gra internet w naszym życiu. Przeżyć bez internetu kilka dni to już coś. Wiecie wtedy nie macie dostępu do newsów, ploteczek, wiadomości, sucharów, hejtów i tak dalej i tak dalej. W internecie wieści szybko się rozchodzą, a te złe to najszybciej. Nie przeszkadza mi internet tylko ludzie, którzy szerzą takie chamstwo. Niby mamy wolność słowa i możesz napisać swoją opinię na dany temat w komentarzu na przykład, ale ta opinia musi się zgadzać z opinią reszty osób, bo jeśli nie to zaleje Cię fala krytyki i zmiotą Cię tam z powierzchni Ziemi. No to po co mamy prawo pisać co chcemy skoro tak nie jest? Internauci szukają zaczepek albo zależy im tylko na tym, żeby się pośmiać z kogoś lub go obrażać. No ciekawe czy Ci, którzy tak robią na takie coś, że stali się pośmiewiskiem lub obiektem krytyki zareagowaliby spokojnie i "mieli wyrąbane" i "trzeba być twardym i się nie przejmować". Proszę Was choćby nie wiem jak ktoś był by twardy to jeśli internet raczej  ludzie w nim są przeciwko niemu i śmieją się, obrażają to zawsze jakieś złe słowa do niego dotrą. Są ludzie lepiej znoszący krytykę i gorzej. Taka jedna rada dla Was zanim napiszecie komuś coś co może go urazić przemyślcie to, bo ten ktoś może sięgnąć po radykalne środki i zrobi się z tego tragedia...
Mam nadzieję, że chociaż mniejszość czytająca to zrozumiała co chciałam przekazać.
Całuchy Patrycja :*

2 komentarze:

  1. Ogólnie to ludzie powinni przemyśleć kilka razy czy to co piszą jest mądre. Niestety teraz większość nastolatków chce zabłysnąć w internecie więc wszystkich wyzywają. To może zaszkodzić obu stronom.
    Świetny pomysł na post

    OdpowiedzUsuń
  2. No dokładnie najpierw robią potem myślą. Dziękuję bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...