wtorek, 30 czerwca 2015

Przyjaciele

Siemka!
Dziś kolejny etap mojego "wywodu", "rozkminy", "refleksji" czy jak to nazywacie. Przypomnijcie sobe ten moment kiedy po raz pierwszy spotkaliście swojego obecnego przyjaciela... Teraz pomyślcie, że gdyby nie los, a może nawet by szczęście mogliście go nigdy w życiu nie spotkać. Przyjaciel to osoba, która wie raczej o Tobie najwięcej i zawsze Ci pomoże, obroni i tak dalej. Przyjaciele są bardzo potrzebni Nam w życiu, bo kto wyciągnie Cię z dołka, kto wie o Tobie wszystko... Ja nawet nie pamiętam kiedy poznałam swoją przyjaciółkę, było to bardzo dawno. Odkąd pamiętam była ona obecna od zawsze w moim życiu. Tak ostatnio myślałam i.... z dawnych bardzo dobrych kontaktów teraz jak jesteśmy coraz starsze zrobiły się wręcz idealne ❤ Najlepsze w naszej przyjaźni jest to, że tylko raz w życiu się poklóciłyśmy same nie wiedząc o co 😂 Dla Nas przyjaźń idealna to taka, w której nawzajem się z siebie śmiejemy albo gadamy jakieś głupoty na swój temat. Następny mój "przyjaciel" jak można go tak nazwać, bo on za dużo to o mnie nie wie. Przypuszczam, że kiedy mu coś powiem czy to o mnie czy o kimś innym, nie rozgada tego. Jego poznałam w podstawówce. Ostatnio również zastanawiałam się, że gdyby on do mnie nie pisał, bo poszliśmy do innego gimnazjum nie utrzymywalibysmy ze sobą kontaktów, ponieważ nie kolegowalismy się tak bardzo w podstawówce. Kazał mi tutaj napisać, że "on jest wogóle taki fajny, gra w nogę, zarywa do Oli itd.
W moim przypadku jest tak, że dużo ludzi traktuje mnie jako swojego przyjaciela, ale nie działa to w dwie strony. Mogą powiedzieć mi wszystko i ja im pomogę, ale raczej nie mówię im o swoich kłopotach, problemach czy tez wielu innych sprawach, może dlatego, że nie jestem aż taka ufna. Wiem, że jeśli to czytają to domyślają się, że chodzi tu o nich ❤😂 Również mała grupka znajomych też się pewnie domyśla 😂 (mała, bo mało znajomych wie, że mam bloga)
W tej notce to na tyle 😁
Pozdrawiam Patrycja 😘 kissski 😘

2 komentarze:

  1. Dopiero znalazłam twojego bloga i na pewno będę wpadała częściej :)
    Fajny post
    Nie myślałaś o tym żeby dodać zakładkę "obserwatorzy" ? Chciałabym zaobserwować twojego bloga
    Przepraszam jeśli ten komentarz w jakikolwiek sposób Cie obraziłam. Nie miałam tego na celu
    Zapraszam do mnie http://prawu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo dziękuję bardzo :) do usług już dodałam :) oczywiście, że nie obraził i dziękuje za pozytywną opinie :) na pewno zajrzę na Twój blog :)

      Usuń

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...