czwartek, 11 czerwca 2015

"Tag: powrót do przeszłości"

Hejka!!
Stwierdziałam, że skoro ostatni post dotyczył dzieciństwa to ten tag również. 
Przejdziemy już do pytań:
1.W którym roku się urodziłaś?
2000
2. Czy masz jakieś zdjęcie z dzieciństwa?
No to nie, oczywiście, że tak :D 
3. Ulubiona bajka lub film z dzieciństwa?
Smerfy, Tabaluga, Gumisie, Czarodziejki z księżyca, Pochini i to chyba wszystkie.
4. Kim chciałaś zostać jak dorośniesz i czy zmieniły się Twoje plany?
Tak zmieniły się... Kiedyś chciałam być fryzjerem i tylko taki zawód pamiętam.
5. Jaka była Twoja ulubiona zabawka?
Lalki Barbie i misie.
6. Jakaś dziwna, żenująca sytuacja z dzieciństwa?
Kiedyś na takim ognisku chciałam się pobić z taką dziewczyną starszą ode mnie o 5 lat i chciałam jej rozbić okulary i trzymałam je już pod nogą XD ale było mineło :D
7. Trzy ulubione piosenki z dzieciństwa?
Słabo pamiętam, ale to były chyba wszystki piosenki:
-Doda
-Hannah Montana
-Georgina-Niedorosła miłość.      ?
8. Jakie miałaś stroje na karnawał?
Zazwyczaj byłam wróżką.
9. Opowiesz jakąś śmieszną historię z dzieciństwa?
Ścigałam się kiedyś z przyjaciółkom na rowerach i za wcześnie skręciłam, a następnie wpadłam do rowu i musiałm szybko wstać, bo rower już spadał i na szczęście mnie nie uderzył xD
10. Czy masz jakieś specjalne rzeczy z dzieciństwa, które trzymasz do dziś?
Raczej nie.
11. Opowiedz jakąś straszną historię z dzieciństwa?
Nie wiem jaką xD
12. Pisałaś pamiętnik?
Oczywiście, że tak :D
13. Jaką książkę lubiłaś czytać w dzieciństwie?
Nie pamiętam.
14. Jak zmienił się świat od czasu dzieciństwa?
Bardzo się zmienił ;)

Oczywiście zachęcam Was do odpowiadania na te pytania w komentarzach, jak chcecie.
Pozdrawiam Patrycja 😘

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...