piątek, 26 czerwca 2015

Kilka pomysłów na....

Cześć!
Tematyka dzisiejszego postu to moje pomysły na prezenty dla swoich drugich połówek. Mniejsza z tym, że swojej nie mam, ale pomysły mam ^^. Pierwszym może być napisane kilka wspomnień na kartce jakie ze sobą macie, ale jakoś ładnie musi to być wykonane i oczywiście można jeszcze coś do tego dokupić. Także takim sentymentalnym prezentem to Wasze zdjęcia oprawione w taką dużą antyrame. Oczywiście nie musicie korzystać z moich pomysłów i możecie kupić coś innego, bo sami się znacie najlepiej nawzajem ^^. Ostatnim i moim ulubionym prezentem jest bransoletka. (Ja jako wielki fan bransoletek ). Może być taka lub trochę inna niż dam zdjęcia na dole. (może być wstążka i zawieszka, łańcuszek i zawieszka itd). Dla mnie takie wymarzone na 1 rocznicę lub 2 związku to właśnie taka bransoletka z zawieszką, na której jest wyryta data odkąd jesteście razem (dzień, miesiąc, rok). Oczywiście kształt tej zawieszki jest dowolny. Wydaję mi się, to mega fajne jak dla mnie. Oczywiście nie każda dziewczyna musi lubić takiego typu prezenty 😘
Dziękuję to na tyle 😘
Pozdrawiam Patrycja 😘
Ps oficjalnie zaczęliśmy wakacje! Udanych! 😘

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...