sobota, 13 czerwca 2015

Hejter...

Siemaneczki!! ❤
Dzisiaj chcę zabrać głos na temat każdemu znany jakim jest hejter. Irytują mnie tacy ludzie mówiąc cenzuralnie... Nie wiadomo co byś powiedział co byś zrobił i tak Cię skrytykują. Na przykład Ty powiesz białe a oni czarne, więc zmienisz i powiesz czarne to i tak żle. Tak wiem wiem super przykład XD. Najlepsze jest to, że bardzo często hejty są z anonima, bo nikt nie ma odwagi powiedzieć tego ze swojego imienia i nazwiska. Jeśli chodzi już, żeby te "hejty" no krytyke powiedzieć Ci w twarz to już nikt nie ma odwagi, no w sumie to jedni z nielicznych. Nie będę się tu rozpisywać, bo każdy tego kiedyś doświadczył także wiecie o co mi chodzi. To było by chyba na tyle ☺
Pozdrawiam Patrycja 😘

2 komentarze:

  1. Fajny blog, poruszasz ciekawe tematy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :-* jeju bardzo się cieszę, że się podoba :-D możecie mi zawsze podsuwać pomysły i tematy na nowe posty :-D. Pozdrawiam

      Usuń

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...