wtorek, 9 czerwca 2015

Dzieciństwo

Siemka!
W tej notce chciałam poruszyć temat dzieciństwa kiedyś, a dziś. Wcześniej dzieci miały wyobrażnie, siedziały i biegały cały dzień na podwórku bawiąc się lub grając. Pamiętam, że nie musiałam się o nic martwić. Wymyślano różne zabawy przy pomocy jakiś rekwizytów. Te wszystkie dzieci miały swoją wyobrażnie. Na pewno wielu z Was właśnie takie dzieciństwo pamięta. Ja mojego nie zamieniłabym nigdy w życiu, z tym tematem mam związane mase wspomnień. Teraz dla tych dzieci liczy się tylko w co zagrać lub te inne nowoczesne zajęcia. Zamiast chcieć grać na podwórku ze znajomymi w piłkę wolą grać w fife na komputerze. Istnieje też kontrast, bo my wczesniej nie mieliśmy żadnych telefonów, tabletów, komputerów i tak dalej. Jest wielka różnica pomiędzy tymi dwoma dzieciństwami. Dwa osobne światy. Szczerze wolałam i wolę moje dzieciństwo "zacofania" niż to unowocześnione teraz w XXI wieku.
Możecie w komentarzach napisać mi co Wy o tym sądzicie lub sami sobie przemyślcie ten temat.
Pozdrawiam Patrycja 😘

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...