wtorek, 23 czerwca 2015

Co jest w moim LG G2 mini?

Siemaneczko!

Tak wiem, wiem robią tą youtuberki najczęściej nagrywając filmik z tym i przede wszystkim nagrywają "What's on my Iphone?" czyli "Co jest w moim Iphonie?" No, ale nie będę gorsza i postaram się Wam przekazać co znajduję się w moim telefonie pisząc i najważniejsze nie będzie to Iphone, bo co inne telefony są gorsze? I tylko Iphone można nagrywać i pokazywać co w nich jest?XD Także przejdźmy już do tego:

Ikonki:
Aparat- no to chyba wszyscy wiemy-robi zdjęcia
Centrum aktualizacji- dostępne są tam aktualizacje np. aktualizacja oprogramowania telefonu
Chrome- przeglądarka internetowa
Dyktafon- no też wiemy-nagrywa dźwięki
Dysk- u mnie głównie pokazują się zdjęcia dodawane na bloga
E-mail- skrzynka odbiorcza na adres e-mail
Filmy Play-ja tam np. oglądam zwiastuny różnych filmów
Galeria- filmy, zdjęcia i tak dalej, które znajdują się na naszym telefonie
Gmail-skrzynka odbiorcza jeżeli ktoś ma gmail
Google- przeglądarka internetowa
Google+ _ w sumie to nie używam, więc nie wiem
Gry play- zapisują się tam chyba wyniki z naszych gier czy coś takiego
Hangouts-równiż nie wiem XD
Internet- no jakiś internet :p
Kalendarz
Kalkulator
Kiosk Play- również nie wiem, bo nie używam
Kontakty- no to numery telefonów naszych znajomych
Książki Play- można chyba tam jakieś książki albo fragmenty






Mapy- no to mapy
Menadżer plików- no ilość naszej muzyki, wideo, obrazów i takie tam
Muzyka- no to odtwarzacz mp3
Muzyka Play-również nie używam
Pobrane- pokazuje co pobraliśmy na ten telefon
Pogoda
Quick Remote- pilot do telewizora
Radio FM
RemoteCall Service- nie mam pojęcia
Sklep Play-instalujemy tam różne aplikacje, gry na telefon
SMS
Telefon- numer telefony do wybrania, rejestry...
Ustawienia
Ustawienia Google
Wiadomości sieciowe
Wyszukiwanie głosowe- mówimy coś, a to wyszukuje w wyszukiwarce ;p
Box- pisze,że zarządza i udostępnia pliki




Zadania- wpisujemy sobie zadania do wykonania, a potem odhaczamy tym ptaszkiem jak na ikonce
Zdjęcia-
LG Smart World- można tam zmieniać wygląd klawiatury, ikonek itd
Instagram- tutaj podaję link do mojego:  https://instagram.com/hi_patrycja14/
Messenger- wiadomości z facebooka
Facebook
YouTube
Skype- internetowe rozmowy wideo
GG- wiem prawie nikt nie używa i w sumie nie wiem czemu je mam na telefonie ^^
PicsArt- służy do przerabiania i edytowania zdjęć
Family Protection
Ask.fm- tutaj również podaję link:   http://ask.fm/patrycjasobieja
VivaVideo- służy do "montowania" filmów.  przerabiania, edytowania i tak dalej



aa-taka wkurzająca gra ^^
Snapchat
Blogger-taki skrót do tego bloga
Analytics- aplikacja, która kontroluje wyświetlenia na blogu ^^
Tumblr- link też podaję: http://paciarka14.tumblr.com/
Twitter- link: https://twitter.com/paciarka14
ThinkFree Viewer- nie wiem
 QuickMemo+_ notatnik 
Zegar-budzik, stoper, zegar światowy


W sumie to tyle aplikacji znajdujący się na moim telefonie. Jeżeli zrobiłam jakiś błąd to z góry przepraszam. Oczywiście przepraszam za moją nie wiedze o kilku aplikacjach  bo nie jestem jakimś informatykiem, żeby wszystko wiedzieć....
Pozdrawiam Patrycja :*
Ps. Mam nadzieję, że spodoba Wam się ta notka 😘 
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...