środa, 17 czerwca 2015

"Common White Girl"

Cześć!
Dzisiaj postanowiłam, że będzie tag. :D
1. Ulubiony napój ze Starbucks'a?
Praktycznie nie chodzę do Starbacks'a...
2. Ile czasu zajmuje Ci się przygotowanie rano?
Myślę, że tak 30 minut, czasem krócej.
3. Ile zdjęć robisz sobie dziennie?
Nie wiem, ale na pewno nie 100 XD
4. Ile masz obserwatorów na instagramie? I ile masz zdjęć?
Obserwatorów-73,zdjęć-30
5. Czy nosisz tą samą rzecz po kilka razy?
Jeśli chodzi o to czy no kupuję jakąś rzecz i założe ją kilka razy w moim życiu to tak, ale jeśli chodzi o to, że kupuję i chodzę w niej przez następny miesiąc cały czas to nie
6. Czy jesteś rasistką?
Nie, nie jestem.
7. Czy kiedykolwiek powiedziałaś "Omg" lub "Lol" na głos?
Bardzo rzadko, ale zdarzyło się.
8. Instagram, Twitter czy Tumblr?
Jeśli miałabym z tego wybierać to raczej instagram.
9. Jak spędzasz większość swojego czasu?
No siedzę w szkole, spotykam się ze znajomymi lub ogarniam internety.
10. Ulubieni blogerzy/youtuberzy?
Ojjj dużo ich :D
11. Jak często malujesz paznokcie?
Teraz praktycznie cały czas :D
12. Czy jesteś zakupoholiczką?
Sama nie wiem :D
13. Masz dużo ubrań?
Mi starcza, nie wiem zależy jaką ilością ktoś rozumie pod słowem "dużo" :D
14. Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem go?
Nie, raczej nie.
15. Masz makijaż codziennie?
Mój makijaż to tusz do rzęs i czasem puder :D. I tak jest codziennie :D
16. Jakie są twoje średnie oceny w szkole?
Nie są złe, zagrożeń nie mam. Ale tak to mam 4,5 no i 3 też się zdarzają.
17. Jak zazwyczaj układasz włosy?
No zazwyczaj to jest kucyk albo po prostu rozpuszczone włosy.
18. Czy zawsze wyglądasz reprezentacyjnie?
Nie nie zawsze :D. 

Jeżeli tylko macie ochote możecie mi swoje odpowiedzi napisać w komentarzu. Pamiętajcie, jeżeli chcecie!! :D
To byłoby chyba na tyle :-*
Pozdrawiam Patrycja :-*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...