wtorek, 16 czerwca 2015

Girl Online

Cześć!
Dzisiaj chciałam Was poinformować, że przeczytałam książkę xD Pod tytułem "Girl Online" myśle, że kojarzycie jej autorke. (zdjecie ksiazki bedzie na dole)
Książka mnie wciągnęła i przeczytałam ją w jeden dzień, a ma stron 365 😀 Naprawdę spodobała mi się. Jeszcze ten wątek, że prowadziła bloga...już mnie ujął. Oczywiście pojawił się tam również wątek romantyczny jak i przeciwności losu. Jest też duża tak jakby zmiania charakteru bohaterki na odważniejszy i twardszy. Takim momentem tam, który tak działa w terażniejszości jest internet. Jak informacje często, (ale nie zawsze), fałszywe szybko się roznoszą wywołujać burze wśród innych internautów. Na szczęście nasza bohaterka przy pomocy swoich bliskich nie zostaje zniszczona właśnie w tym momencie książki. Nie będę Wam więcej zdradzać, żebyście czytając póżniej nie wiedzieli co w niej już jest i jak się skończy. Stwierdzam, że chyba nie napisałam tutaj zbyt dużo, bo nie będę Wam zdradzać 😘 Życzę wszystkim miłego czytania, tym którzy zamierzają 😁😘
Pozdrawiam Patrycja 😘

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...