środa, 24 czerwca 2015

Technikum,liceum, zawodówka?

Siemaneczko!
Na dzisiejszy temat wybrałam sobie temat szkoły. Wiem dziwne jak właśnie rok szkolny się kończy i uczniowie zaczynają wakacje 👍 #summer#holidays 😂
Wiele nastolatków myślących już o szkołach średnich ma ten dylemat: co lepsze technikum, liceum czy zawodówka? Jeżeli chodzi o technikum uczęszcza się do niego 4 lata i ma się po nim ten zawód jaki sobie wybraliśmy i jeżeli zdamy maturę i chcemy iść na studia nic nie stoi na przeszkodzie. Z liceum jest tak, że chodzi się do niego 3 lata i nie ma po nim zawodu i musimy zdać mature i iść na studia. Szkoła zawodowa- chodzi się 2-3 lata i po szkole można chyba normalnie od razu podjąć się pracy. Kiedy miałam taki zajęcia właśnie co do wyboru szkoły to pracodawca chętniej chyba bierze osoby z zawodówki niz z technikum, bo ma większe doświadczenie i praktykę oczywiście chodzi mi tu o zawody, w których nie trzeba duzo nauki, bo na pewno czlowiek po samej zawodówce prawnikiem nie zostanie. Chyba wiecie o co mi chodzi. Należy przy wyborze szkoły patrzeć na dojazd i oczywiście na szkołę, plusy, wady, opinie i tak dalej. Jeżeli chodzi o wybór zawodu to zastanówcie się nad tym, bo najlepiej jakby to był zawód, który Was i tylko Was interesuje, a nie bo ktoś Wam kazał tam iść lub inne opcje trochę złego wybrania szkoły.
Ja sama już myślę nad szkołą mimo tego, że mam jeszcze rok. Jednak to taka ważniejsza decyzja w moim życiu według mnie. To chyba na tyle mojego "wywodu" 😂
Pozdrawiam Patrycja 😘
Ps. Mam nadzieję, że notka Wam się spodoba i zachęcam do czytania, komentowania i obserwowania 😘 Buziaki 😘

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...