niedziela, 21 czerwca 2015

Trzy metry nad niebem

Cześć, cześć i czołem!!

Dzisiaj po raz drugi już oglądałam film "Trzy metry nad niebem". No ja nie mogę... jaki on jest piękny <3 Oglądałam też drugą cześć "Tylko Ciebie Chcę". Natomiast bardziej podoba mi się część pierwsza może dlatego, że są tam przeciwności charakterów bohaterów, którzy się w sobie zakochują. Piękna opowieść pokazująca, że żadne różnice nie mają znaczenia. Film mega, mega mi się spodobał <3 Tylko rozczarowało mnie to, że...... aaa nie będę Wam spojlerować.. wybaczcie :) W skrócie: buntownik Hache, jeżdżący w wyścigach motocyklowych poznaje Babi- dziewczynę z dobrego domu, spokojną. Zakochują się w sobie. Chcą dowiedzieć się więcej musicie obejrzeć film lub zapytać kogoś kto oglądał. Sądzę, że nie wszyscy chcieliby, żebym tu to wszystko opisała zdradzając różne ciekawe wątki :)
Myślę, że to na tyle :)
Pozdrawiam Patrycja :*

































2 komentarze:

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...