niedziela, 14 czerwca 2015

Stereotypy

Hejka!! 

 Dzisiaj chciałam się zająć tematem bardzo popularnym i używanym  jakim są stereotypy. Mimo tego, że często wydaję nam się, że wcale ich nie używam to jest błąd. Towarzyszą Nam zawsze i wszędzie i nie zdajemy sobie z tego sprawy i to one decydują o naszym  stosunku do ludzi. Pozwolę sobie i przywołam kilka lub kilkanaście z nich:
-Blondynka-głupia
-Polak-złodziej, + nosi skarpetki i sandały i reklamówkę z "Biedronki"
-Arab-terrorysta
-Amerykanin-cały czasz je fast foody i ma nadwagę
-Niemiec-jest gburem
-Sprzątaczka- na pewno jest biedna
-Ma dobre oceny w szkole- kujon, który nie ma życia towarzyskiego (chociaż tak czasem jest)
-Dres- chce wszystkich pobić
-Anglik-dżentelmen
-Metal-satanista
-Warszawiak-lepszy i bogaty
-Rudy-fałszywy
-Teściowa-wredna
-Ładna-głupia
-Kobieta-siedzi w kuchni, pierze,prasuje, sprząta, zajmuję się dziećmi i domem
-Mężczyzna-musi pracować na dom, jeśli zamieni się rolami z kobietą wyżej już jest podejrzany
-Chłopak w rurkach-gej, pedał
-Bezdomny-pijak i brudas
-Rosjanie-alkoholicy
-Kobiety kierują gorzej samochodami niż mężczyżni
-Model-anorektyk
-Francuz-żabojad
-Czarnoskóry-gangster

Podałam Wam przykłady tych stereotypów, uprzedzeń. Teraz zastanówcie się czy kiedykolwiek ich używaliście, jestem przekonana, że na pewno. Pisząc o tym chciałam "otworzyć Wam oczy" jak postrzegacie świat. Myślę, że Wam wszystkim tutaj, na blogu podobają się posty z takim i poruszonymi tematami. Jak zawsze swoje opinie, pomysły na kolejny post możecie pisać mi w komentarzach lub na asku, do którego link jest tutaj:  http://ask.fm/patrycjasobieja oczywiście jeszcze jest instagram: https://instagram.com/hi_patrycja14/ funkcjonuje również twitter: https://twitter.com/paciarka14
To byłoby chyba na tyle w tej notce. Buziaki :*
Patrycja :* 
PS. BARDZO BYM SIĘ CIESZYŁA GDYBYŚCIE BYLI AKTYWNI RÓWNIEŻ NA TYCH PORTALACH SPOŁECZNOŚCIOWYCH :* DZIĘKUJE :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...