czwartek, 25 czerwca 2015

Klasa....Moja ❤

Hej, hej, dzień dobry!
Tak, tak to znowu ja i temat trochę szkolny. Ale zanim niektórzy z Was nie zechcą czytać tego postu musicie wiedzieć o czym jest. Dzisiejsza notka dotyczy klasy, w której każdy z Nas jest. Z racji tego, że dzisiaj taki ostatni dzień szkolny i jutro już uroczyste zakończenie roku! Wakacje wracamy! To taka dłuższa przerwa z osobami z Naszych klas. Zdaję sobie sprawe z tego, że przez te 2 miesiące nie zobaczycie się ze wszystkimi swoimi kolegami/koleżankami z klasy. Również wielu z Was rozstaje się ze swoją obecną klasą, bo np.zmienia gimnazjum bądż wreszcie idziecie do szkoły średniej, gdzie Wasze drogi się rozchodzą. Jeżeli ktoś jest bardzo zżyty ze swoją klasą na pewno jest mu bardzo ciężko. Wiem to z wlasnego doświadczenia mimo tego, że jeszcze się z Nimi nie rozstałam. Na samą myśl, że po 9 latach razem w klasie nadejdzie ten moment, kiedy będziemy musieli się rozstać. Jak o tym myślę to pojawia mi się łezka w oku, gdy przypomnę sobie wszystkie wspomnienia, "beki", "przypały" i takie tam. Już teraz, rok przed tym wielkim rozstaniem średnio mogę sobie z tym poradzić. Oczywiście zawsze narzekałam jaka ona jest głupia w młodszych latach to teraz mimo tego, że nie zawsze jest kolorowo i miło uwielbiam moją klasę ❤ znaczy również teraz zdarza mi się na nią narzekać, ale znamy się już tyle lat i za nie długo pewnie stracimy ze sobą kontakt także trzrba korzystać z chwil razem. Będzie mi naprawdę ciężko iść do nowej szkoły i nowej klasy, w której nie wiem jak będę się czuć. Kończę tą notkę, bo już jest mi ją trochę ciężko pisać, a jak będę się czuć za rok... Powinniście też tak sobie powspominać i pomyśleć na temat swojej klasy. Do zobaczenia 😘
Pozdrawiam Patrycja 😘

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...