niedziela, 28 czerwca 2015

Komentarze, like, obserwowanie

Hej!
Wpadłam właśnie przed chwilą na genialny pomysł na notkę dzisiaj!
Zawsze kiedy oglądałam filmiki na you tube to wkurzało mnie to zdanie na końcu "łapkujcie, komentujcie...." i wtedy już zakończyłam swoje oglądanie nie słuchając do końca. Dopiero gdy zaczęłam prowadzić o to tego bloga zrozumiałam wszystko. Wasza aktywność to właśnie dla tych "artystów" tworzących swoje własne blogi lub kanały na you tube tylko motywacja. To nie chodzi o to, żeby zdobyć jakąś popularność bądź jakieś korzyści. Kiedy my coś udostępniamy to liczymy na odzew z Waszej strony. Dla Was to tylko jedno kliknięcie lub napisanie paru słów w komentarzach, a dla tej naszej społeczności, która tworzy to mega miłe i tak dalej. Jeżeli dodajemy na nasze blogi, kanały to mimo to, że widzimy te wyświetlenia to co z tego jeśli nie wiemy czy Wam się to podoba czy macie takie same zdanie czy odmienne. Niby nic, ale komentarz, like, obserwowanie mega cieszy i daje motywacje. Szczególnie komentarz gdzie mówicie czy mam racje czy nie i wdajecie się w jakąś dyskusję z nami lub dajecie pomysły na nowe notki ;). Proszę, żebyście przemyśleli tą sprawę i sprawili radość mi i oczywiście innym blogerom i youtuberom, których oglądacie i czytacie ;).
Całuchy Patrycja :*

U mnie możecie udzielać się:
- w komentarzach
- na asku http://ask.fm/patrycjasobieja
- na twitterze https://twitter.com/paciarka14
- na tumblr http://paciarka14.tumblr.com/
- na instagramie https://instagram.com/hi_patrycja14/
- na facebooku jeszcze nie XD może za nie długo to nastąpi, okaże się, zależy to od Was
- i oczywiście obserwujcie mnie w Google+

2 komentarze:

  1. Wpadłaś na bardzo dobry pomysł z tym postem.
    Każdy kto prowadzi np. bloga jest ciekawy tego co sądzą inni, a przez to że komuś nie chce się napisać kilku słów nie wiadomo czy posty są dobre czy nie i czy jest sens w pisaniu dalej.
    Co do notki to mogłabyś poruszyć temat tolerancji, bo w tym momencie w Polsce bardzo dużo się dzieje przez to że (niestety nie pamiętam gdzie) osoby homoseksualne mogą brać ślub. Może napisz co ty o tym sądzisz?

    OdpowiedzUsuń
  2. No właśnie o to chodzi ludziom się po prostu nie chce i masz tutaj racje. Mam nadzieję, że to jakoś przemówi do ludzi. Co do tej notki to myślałam również o tym, bo to dość popularny temat w naszym kraju. Możliwe, że podejmę się tej notki.

    OdpowiedzUsuń

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...