czwartek, 4 czerwca 2015

Polska Cebulandia

Siemka! Na początku chciałam Was bardzo przeprosić za to, że nie było już postów 2-3 dni.... No wiecie tak jakoś wyszło, że nie miałam czasu....
Wracając do posta jak wskazuje tytuł to Polska Cebulandia.... Nie wiem skąd i kiedy wziął się ten tytuł dla Polski. Bardzo mnie to na prawdę dziwi... ale przyjęła się taka nazwa i każdy ją używa. Ten post zostawiam taki krótki, zachęcający Was do pewnych refleksji o ile tak to można nazwać. Zadajcie sobie pytania skąd, dlaczego i kiedy oraz wiele innych pytań i starajcie się znależć na nie odpowiedż. To było by chyba na tyle ;)
Pozdrawiam Patrycja :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...