wtorek, 9 czerwca 2015

"TMI TAG"

Hej!!
Uwielbiam tagi, więc kolejny z mojej strony 😂 Jest to "TMI TAG"- too much information (z tego co pamiętam) 😂
Zaczynajmy:
1. Co masz na sobie?
Aktualnie piszę to w nocy, więc piżamę XD
2. Czy kiedykolwiek byłaś zakochana?
Tak byłam.
3. Czy kiedykolwiek miałaś "straszne zerwanie"?
Nie, nie miałam.
4. Ile masz centymetrów wzrostu?
177 cm tak wiem żyrafa XD
5. Ile ważysz?
Te cyferki mnie akurat nie interesują xD
6. Jakieś tatuaże?
Nie.
7. Jakis piercing?
3 kolczyki w lewym uchu, a jeden w prawym.
8. OTP? (one true pairing?)* jakaś ulubiona para filmowa/telewizyjna?
Raczej nie mam takiej.
9. Ulubiony program(serial)?
Praktycznie nie oglądam telewizji, ale jest nim "Wspaniałe stulecie".
10. Ulubione zespoły?
Nie mam.
11. Coś, czego Ci brakuje?
Chyba odwagi, żeby założyć kanał na you tube, trochu stałych czytelników na blogu (nie mówię, że nie mam XD), i czego mam nadmiar-kilogramów <----- oddam za darmo XD
12. Ulubiona piosenka?
Uuuuu... Sporo ich.
13. Ile masz lat?
15.
14. Znak zodiaku?
Byk.
15. Czego szukasz u partnera?
Na pewno miłości.
16. Ulubiony cytat?
Nie mam.
17. Ulubiony aktor?
Nie mam.
18. Ulubiony kolor?
Niebieski, fioletowy, turkusowy, szary, biały, czarny.
19. Głośna muzyka czy cicha?
Zależy od humoru.
20.Gdzie idziesz gdy jesteś smutna?
Na spacer albo do pokoju.
21. Jak długo zajmuje Ci prysznic?
Jak się pospieszę to 15 minut.
22. Jak długo zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Około 30 minut.
23. Czy kiedykolwiek brałeś udział w bójce?
Można powiedzieć, że tak XD 😂
24. Co Cię kręci/Co Ci się podoba u chłopaków?
Troskliwość, opiekuńczość, poczucie humoru, luz, uczucie bezpieczeństwa przy nim i nwm co jeszcze xd
25. Co Ci się nie podoba u chłopaków?
Chamstwo, wyśmiewanie się z innych, brak kultury....
26. Powód, dla którego dołączyłaś do Blogosfery?
To, że bałan się założyć kanału na you tube, więc postanowiłam, że najpierw blog. Wszystko opisuje w poście "You tube"
27. Czego się boisz?
Węży, żab Xd samotności, przyszłości...
28. Kiedy ostatnio płakałaś?
Nie pamiętam xd
29. Kiedy ostatnio powiedziałaś, że kogoś kochasz?
Ojoj te słowa chyba nigdy z moich ust nie padły...
30. Co oznacza Twój blog username?
"Dark Lady" to "Mroczna Pani", ale dark to też ciemny. A wzięło to się stąd, że jak rozmawiałam na omegle to czesto tak do mnie mówili, bo mam ciemne oczy, włosy o wtedy paznokcie i zgaszone światło w pokoju i światła było od monitora XD 😂
31. Ostatnia przeczytana książka?
Lektura.
32. Książka, która aktualnie czytasz?
Lektura "Czarnoksiężnik z Archipelagum" a jestem na stronie 0 😂
33. Co ostatnio oglądałeś?
Filmiki na you tube i wspaniałe stulecie
34. Ostatnia osoba, z którą rozmawiałaś?
Moja siostra
35. Relacja pomiędzy tobą, a osobą, której ostatnio wysłałaś SMS'a?
Przyjażń
36. Ulubiona potrawa?
Dużo ich
37. Miejsce, które chcesz zwiedzić?
Wszystkie, ale najbardziej to chyba Stany Zjednoczone, Hiszpania
38. Ostatnie miejsce, w którym byłaś?
Pokój
39. Czy ktoś Ci się teraz podoba?
Nie
40. Ostatni raz kiedy pocałowałaś kogoś?
Dawno temu...
41. Ostatnio kiedy ktoś Cię obraził?
Takie dni są pewnie u każdego ja np nie dam się obrażać i kłótnia.
42. Ulubiony smak słodki?
Każdy byle by słodki XD
43. Na jakich instrumentach grasz?
Gitara
44. Ulubiona część biżuterii?
Bransoletka
45. Ostatni uprawiany sport?
Siatkówka, koszykówka
46. Jaką piosenkę ostatnio śpiewałaś?
Ja dużo śpiewam XD
47. Ulubiony tekst na podryw?
Nie mam, ale ten mi zapadł w głowe "Tu jest tak ciepło czy od Ciebie tak bije?"
48. Czy kiedykolwiek użyłaś tego tekstu?
Oczywiście, że nie XD
49. Z kim ostatnio przebywałaś w wolnyl czasie?
Ze znajomymi
50. Kto powinien odpowiedzieć na te pytania?
Kto tylko chce 😁

Jak zawsze możecie pisać mi odpowiedzi na pytania w tagu lub proponować swoje w komentarzu 😀
Pozdrawiam Patrycja 😘
Ps. Jest taka piękna pogoda, spędzcie ten dzień na zewnątrz xd


Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj helo艂  :D Wbi艂am tu tylko na chwilk臋, 偶eby zebra膰 ludzik贸w w inne miejsce ☺ a wi臋c ja wiem mieszam ci膮gle mieszam, ale ja tak po pr...