wtorek, 16 czerwca 2015

Fejk

Siemaneczko!
Witam Was dzisiaj bardzo serdecznie w mojej notce na moim blogu. Chciałam z Wami dzisiaj pogadać o fejkach. Myśle, że wiecie kim oni są. Zakładają konta na portalach społecznościowych nie wpisując swojego imienia i nazwiska. Ja rozumiem tam zachowac w internecie anonimowość i mieć ten swój nick i wogóle. Jeżeli w gre wchodzi podszywanie się pod inne osoby realne to to już podchodzi pod sprawy karalne. Nie rozumiem ludzi, którzy chcą być innym osobami ,niż tymi jacy są w rzeczywistości, w internecie. No bo co im to da? Bo ja sama tego nie rozumiem... Należy też pamięć przy właśnie takich znajomościach internetowych, że nigdy nie wiemy w 100% Kto siedzi po tej drugiej stronie monitora. W tym poście chciałam Was ostrzec, żebyście nie byli tacy naiwni i lekkomyślni, bo z takich znajomości może powstać niezły kwas chociaż nie zawsze w zależności od osoby, która rzeczywiście jest po tej drugiej stronie monitora. Mam nadzieję, że sobie to przemyślicie.
Pozdrawiam Patrycja 😘

2 komentarze:

  1. Prowadzisz super bloga, ale jeżeli byś opisywała swoje emocje, przeżycia i tak dalej to byłby jeszcze lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) no postaram się :) nowy post już jest z moimi emocjami... tak mi się wydaje :p :)

      Usuń

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...