niedziela, 7 czerwca 2015

"Moje blogowe sekrety"

Siemaneczko!! ❤
Znalazłam taki fajny tag. Już znacie tytuł czyli "Moje blogowe sekrety". Zapraszam! ❤
1. Ile prowadziz bloga i jak często publikujesz posty?
Mój pierwszy post jaki się tutaj pojawił był dodany 23.05.2015. Publikuję je codziennie.
2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Ojjj dość często. Raczej tak ewentualnie pierwszy jest facebook lub snapchat.
3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga?
Rodzina raczej nie, a znajomi nie wszyscy.
4. Posty jakiego typu interesują Cię u innych blogerek?
Różnorodne, ale wiecie dużo też zależy jaki styl pisania i podejście ma blogerka i jak się to czyta :D
5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
Czasem, ale to nie w sprawach materialnych czy coś tylko o taki fajny kontakt ze swoimi czytelnikami, wiecie o co chodzi, że zawsze je wspierają, że zawsze są i takie tam :D
6. Czy zdarzyło Ci się kupić kosmetyk tylko po to, by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Nie.
7. Czy pod wpływem blogów, kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie wydajesz więcej kasy?
Nie.
8. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Z głowy, z życia, z sytuacji, które obecnie są, dzieją się :D
9. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?
Nie :D
10. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
Jak mi się jakiś blog nie podoba to po prostu nie zaglądam tam.

To by było chyba na tyle 😘
Pozdrawiam Patrycja 😘

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...