niedziela, 12 lipca 2015

Jak to jest z płcią w przyjaźni?

Hejka!

Z racji tego, że na tym blogu są moje przemyślenia i tak dalej (chyba za dużo używam tych słów ^^) 

Ja jako osoba, z którą raczej da się dogadać choć nie ukrywam czasem tak łatwo nie jest. Dzisiaj tak trochę o dogadywaniu się może trochę do przyjaźni... Uważam i oczywiście realizuje to, że łatwiej dogadać się i przyjaźnić z chłopakami niż z dziewczynami. Mnie osobiście wkurzają dziewczyny, bo zawsze mają jakiś problem i o byle co muszą się pokłócić. Dużo łatwiej z chłopakami. Przeważnie Ci doradzą czasami nawet w sprawach damskich, nie będą Ci niczego zazdrościć, nie będą się na Tobie mścić. Zawsze w życiu jest lepiej z mężczyznami. Są mniej skomplikowani.  U mnie w klasie jest tak, że ja się raczej bardziej dogaduje z chłopakami, ale oczywiście z dziewczynami też mam dobre relacje, nie ze wszystkimi, ale mam. Nawiasem mówiąc dziewczyny z mojej klasy, które to teraz czytają to Pozdrawiam :*

Wiecie kiedyś był ten podział na chłopcy i dziewczyny. Bez sensu podział... W starszych klasach już ten podział raczej nie istnieje wtedy bardziej liczy się z jakimi i z jaką ilością koleguje się dziewczyna. Oczywiście liczy się to dla dziewczyn jako szpan, ponieważ im więcej chłopaków tym lepiej... Natomiast chłopaki mają to po prostu gdzieś, ważne dla nich, żeby lubieli tą dziewczynę i się z nią dogadywali. Denerwuję mnie również takie "paniusiowate" zachowanie albo, że są takie sztywne i nie można z nimi pożartować albo się wiecznie obrażają lub są wpatrzone w siebie. Mnie irytują takie zachowania, bo jestem totalny przeciwieństwem oczywiście mówię tu o dziewczynach, bo chłopaki przeważnie są fajni ^^ Ze mną można pogadać o wszystkim, pomogę, doradzę, pożartuje, pogadam luźno no full wypas haha XD Według mnie lepsza jest przyjaźń z facetem, bo często nie jest tak fałszywa itd niż z kobietami. Nie chodzi mi tutaj o szpan z iloma osobami płci przeciwnej się koleguje czy coś tylko o to, żeby niektórzy z Nas zrozumieli, że mają się kolegować z kimś kogo lubią i lubią przebywać w jej towarzystwie nie zważając na płeć. Chciałam tutaj to napisać, bo może czasem Wasze koleżanki Was wkurzają i czas ich zmienić. AAAA i co do tego czy przyjaźń damsko męska istnieje to tak, ale oczywiście nie mówię, że nie może przerodzić się w związek. To już zależy od stron. ^^ Jeżeli ktoś czytający jest w związku z początkowej przyjaźni to szczęścia Wam :* 

Według mnie to na tyle w tej notce :)

Całuchy Patrycja :*

2 komentarze:

  1. Ja w młodszych klasach bawiłam się zazwyczaj z kolegami, bo dziewczdny nie chciały się ze mną bawić. W sumie to nie lubiły mnie za to, że byłam gruba. Teraz mam jedną przyjaciółkę i kilku kolegów, ale lepiej dogaduję się z chłopakami (dziewczyny twierdzą, że sądzę iż jestem najlepsza -.-)
    Fajny post

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem...ja nwm czy mnie lubią, co myślą na mój temat, ale jakoś nie potrzebuje tej wiedzy.. Ja również lepiej dogaduje się z chłopakami ;) Dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...