niedziela, 5 lipca 2015

Gang Albanii

Siemka!
Skoro wypowiadam się tutaj na różne różniste tematy to postanowiłam podjąć się również tego. Gang Albanii- zespół muzyczny, w ktorego skład wchodzą: Paweł "Popek" Rak, Tomasz "Borixon" Borycki, Robert "Rozbójnik Alibaba" Mączyński. Grupa dość teraz popularna i "na językach", gdyż wywołali wśród ludzi dużo kontrowersji, zniesmaczenia i tak dalej. Najwięcej oburzenia wywołuje to, że Gang Albanii słuchają dzieci w podstawówce. Wielkie halo, bo to od dzisiaj dzieci słuchają, oglądają treści nie przeznaczone dla nich z wulgaryzmami i tak dalej.... Poprzez właśnie ten rozbieg i zasięg internetu tak jest. Kiedyś dzieci nawet nie wiedziały co to Internet i jak się w nim przemieszczać liczyło się tylko podwórko...no większość wie o jakich czasach mówię. Przyznam, że treści ich piosenek są tam o narkotykach, ćpaniu, seksie, prostytutkach i tak dalej i tak dalej, ale przecież w Internecie wszystko co zostaje tam opublikowane przecież nie jest tworzone pod dzieci. Sam facebook jest od 13 roku życia czyli wejście do gimnazjum. Gang Albanii nie produkuje i nie wrzuca kawałków do sluchania dzieciom tylko starszym użytkownikom, gdzie właśnie w grupie nastoletniej zdobyli najwiekszy prestiż. Pojawiło się pewne nagranie, w którym dzieci na dyskotece szkolnej śpiewają i bawią się do fragmentu jednej z piosenek z raczej wulgarnym tekstem. Sam Popek nie był zachwycony, że śpiewały to dzieci i co wogóle robią tam nauczyciele.... Wypowiedź na Popka również pojawiła się w kilku sekundowym filmiku. Będziecie musieli chyba trochę poszperać w Internecie na temat właśnie filmików wymienionych wyżej ^^. Słuchajcie wszystko jest dla ludzi. Znajdą się fani tej muzyki i również krytycy. Prawda jest taka, że narazie dzieci nie muszą wkraczać w ten dorosły świat i niszczyć sobie dzieciństwo takim oto słownictwem, podejściem....
Ten post wcale nie ma na celu skrytykować Gangu Albanii... ;) Ja tam akurat słucham ich kawałków....
Każdy ma swój gust muzyczny, a o gustach się nie dyskutuje. Tradycyjnie w komentarzach możecie mi napisać swoje opinie lub jeżeli byście mieli jakąś sprawę to oczywiście jestem dostępna na moim asku, twitterze, instagramie ;)
ASK: http://ask.fm/patrycjasobieja
INSTAGRAM: https://instagram.com/hi_patrycja14/
TWITTER: https://twitter.com/paciarka14
Oraz na e-mail stworzonym specjalnie dla Was. Opisywałam tą akcje w poście "siła i moc internetu" z tego co pamiętam. Oto nazwa tego e-maila: darklady15@interia.pl.
Kissski :* 

2 komentarze:

  1. Mi kilka ich piosenek się podoba, a dopiero skończyłam szkołę podstawową. Jednak wydaje mi się, że jestem dojrzała i rozumiem więcej niż moi rówieśnicy. Według mnie większość osób słucha tego dla szpanu.
    Oryginalny i fajny post :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się po prostu spodobały ich piosenki i słucham. No właśnie miałam wspomnieć, że jesteś dojrzała jak na swój młody wiek. No dla szpanu i dopasowania się do reszty. Dziękuję ;-)

    OdpowiedzUsuń

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...