czwartek, 16 lipca 2015

Dziewczyny też...!

Cześć i czołem!

 W tym poście...
Odrobinę może połączenia ze stereotypami....Przeczytajcie sami!
Większość uważa, że dziewczyny nie powinny przeklinać,pić, palić, ale wszystko jest dla ludzi tak? Oczywiście płeć "piękna" musi zawsze wyglądać pięknie i reprezentacyjnie i tak dalej. Kolejny przykład to gry... Co dziewczyny nie mogą grać? tylko chłopaki.. no super... Uważa się, że spotkać dziewczynę w jakieś grze to już szczęście jeden na milion. Dlaczego? Dlatego, że dzięki takim stereotypom niektórym dziewczyną po prostu nie chce się tam wchodzić i grać. Ale słuchajcie dziewczyny też grają...! Kolejny przykład to oglądanie filmików na You Tube. Nie każda dziewczyna ogląda strefę "Beauty". Zawsze przecież może oglądać jakiś Youtuberów, którzy grają w jakieś gry lub takich
Youtuberów, których chłopaki nawet nie przypuszczaliby , że oglądają. Mam tu na myśli takich, którzy przeklinają, nagrywaja gry i tak dalej i tak dalej.. Nie będę ich tu reklamować :) Trzeba zapamiętać, ze wszystko jest dla ludzi i każdy może grać, oglądać co chce, a nie, że podział na płeć żeńską i płeć męską.Naturalnie mogą uprawiać sporty takie jak na przykład piłka nożna. 
Tyle chyba wystarczy w tej notce.
Całuchy :* Kisski :* Patrycja :*     




2 komentarze:

  1. Ja (przyznam się) przeklinam, ale to jest głupi nawyk i staram się przeklinać mało. Gram w gry, a piłka nożna to moje życie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również przeklinam, ale tak już jest xd no dokładnie wystarczy uświadomić sobie, że dziewczyny też... ;)

      Usuń

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...