czwartek, 9 lipca 2015

Nie wiem jaki tytuł :P

Co prawda dzisiaj miał się pojawić inny temat postu, ale z racji tego, że zrobiłam sobie nowe paznokcie chciałam je pokazać Wam. Mam nadzieję, że się Wam spodobają i zachęcam również do zobaczenia postów "Ombre ^^" i "Paznokcie" gdzie też pojawiły się tam zdjecia innych "wzorków" jakie zrobiłam. Przypominam, że możecie skontaktować się ze mną na twitterze, asku, e-mailu i tumblrze, instagramie i oczywiście w komentarzach ;)

Całuchy Patrycja :*

Oto zdjęcia mojej dzisiejszej pracy ;)

2 komentarze:

  1. Ślicznie Ci wyszły. Ja nie mam nerwów do malowania paznokci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) a ja jak mam pomysł to zrobię to na paznokciach i już, nie mam z tym wielkiego problemu :)

      Usuń

Tak to ja!

Hej, haj heloł  :D Wbiłam tu tylko na chwilkę, żeby zebrać ludzików w inne miejsce ☺ a więc ja wiem mieszam ciągle mieszam, ale ja tak po pr...